Voi on aina voita

Palautteessa on toivottu osiota, jossa voi kommentoida tietopankissa olevia kirjoituksia. Käydäänpä sitä keskustelua täällä.

Itse tietopankki on poistettu.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

Voi on aina voita

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 22 Tammi 2007 8:48

Tietopankkimme uusin kirjoitus on mielipidekirjoituksemme voin puolesta

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 03 Helmi 2007 12:49

Kuinkahan kauan kest?? Suomessa, ett? voi p??stet??n pannasta? Voin rooli ihmiskropan "pahiksena" istuu todella tiukassa. Sen saa tuta jokainen, joka haluaa ostaa voipakettinsa. Olen saanut joskus jopa kommenttia t?ysin ventovieraalta ihmiselt?, "etk? tied?, ett? voi on ep?terveellist?". T?h?n kuten muihinkin olen kehitt?nyt vastauksen, ett? "mieluummin luonnollista kuin luonnotonta". Uppoaa aika hyvin :mrgreen: .
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 06 Helmi 2007 9:24

K?vin eilen kaupassa ostamassa voita paistaakseni perheelle pannulla lohta illalliseksi. Voitteko kuvitella: Voi oli loppunut hyllyst?! :shock: Tai n?h, ei kaikki voi, olihan siell? sit? voimakassuolaista versiota, mutta perinteinen merkkini; Ingmanin into normaalisuolainen meijerivoi oli p??ssyt loppumaan.

Mist?k?h?n lie johtuu...?

:D

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 06 Helmi 2007 10:07

::loel:: ::loel:: ::loel::

veteraaniurheilija
Viesti:

Voin kulutus

ViestiKirjoittaja veteraaniurheilija » 06 Helmi 2007 15:33

Heh! ::loel::

Ei taida meid?n pieni voikirjoittelumme kovin paljon vaikuttaa voin menekkiin? Kovin orvoilta n?ytt?v?t kaupoissa ne muutamat voipaketit siell? margariinimeren keskell?. Ovat sellaisia raikkaita ravitsemuksen atolleja! Min? olen sy?nyt koko el?m?ni ajan voita. En n?e tarvetta vaihtaa muuhun.
veteraaniurheilija = christer sundqvist

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 20 Syys 2007 10:03

JMS kirjoitti:Osasikohan joku valaista minua kun on ihmetett?nyt sellainen asia, ett? sy?dess?ni voita alkaa ihosta(varsinkin k?mmenist?) puskea outo tuoksu l?vitse, eik? l?hde vaikka kuinka pesisi. Minulla ei ole mit??n voita vastaan, mutta sen k?ytt? on nykyisin v?hentynyt. On kevyt sit? ja kevyt t?t?, eli rasvaa kyll? tulee, mutta entist? v?hemm?n. Voisiko t?m? olla kehon viesti, ett? rasvaa ei saa tarpeeksi?

Kuvaillun perusteella on sula mahdottomuus sanoa yhtik?s mit??n, sorry vaan. Rasvan m??r??n kun vaikuttaa my?s muu sy?minen. Kuinka paljon saat luonnollista rasvaa ruuan yhteydess?? Ruokap?ikyn pit?minen viikon, kahden ajalta voi jo valaista, miss? menn??n.

Mun yst?v?tt?rell?ni atooppinen iho palasi ruotuun voin my?t?. On se kaameeta myrkky? :mrgreen: :!:
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Paluu