Tarinoita lihavan arjesta

Palautteessa on toivottu osiota, jossa voi kommentoida tietopankissa olevia kirjoituksia. Käydäänpä sitä keskustelua täällä.

Itse tietopankki on poistettu.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

Tarinoita lihavan arjesta

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 05 Kesä 2007 15:34

Tietopankissa on Tarinoita lihavan arjesta - t?ss? yksi viime viikonlopulta:

Olin tilaisuudessa, jossa kahvip?yt??n oli katettu kakkua ja munkkeja, sen enempi? selittelem?tt? j?tin ne ottamatta.

No vieress?ni istuva mininainen (157 cm / 52 kg) huomasi, etten ottanut n?it? tarjottavia. Siit? h?n sai keskustelunaiheen, miten h?n laihtui Painonvartijoiden pisteill?, vaikka ei ollut ehdes tarvetta, mutta paino putosi 54 kg:sta tuohon 52:een.

Min? mieless?ni ajattelin, ett? Hei daa, ket? kiinnostaa...ja n?ytin henkist? keskaria, mutta ??neen vastasin, ett? olen toki laihduttanut el?m?ss?ni kaksi kertaa kolmisenkymment? kiloa, joten osaan systeemin. Ongelmani johtuvat muista asioista. No t?m? jatkoi laihdutusjaaritteluaan ja min? k??nnyin juttelemaan armeijan ampuma-alueen laajennushankkeesta toisella puolellani istuvan herran kanssa.

Min? en jaksa n?it? neuvonantajia.

*P*

Re: Tarinoita lihavan arjesta

ViestiKirjoittaja *P* » 06 Kesä 2007 8:20

Varmasti eritt?in ?rsytt?v??...

Min? taas kiusaannun, kun ihmiset (olivat he sitten ylipainoisia tai eiv?t) selitt?v?t, ett? kyll? pit?isi minunkin laihuttaa/laihdutan parhaillaan. Oikeasti, mit? tuohon voi sanoa? Haluavatko he kuulla: "Ei sun tarvitse laihduttaa?" Pit?isik? nostaa hattua, kun he urheasti laihduttavat vai mik? on sovelias reaktio?

Luontevinta minulle olisi tuollaisessa tilanteessa aloittaa ravitsemus- ja liikuntatieteellinen esitelm?, mutta toistaiseksi olen saanut hillitty? itseni. Olen huomannut, ett? varsinkin ylipainoaan valittavat ihmiset loukkaantuvat verisesti, jos menee neuvomaan (mik? on kyll? ymm?rrett?v??).

Ranskassa on muuten kuulemma kerta kaikkisen moukkamaista puhua laihduttamisesta kutsuilla. Suomessa voisi tulla sama muoti.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 06 Kesä 2007 8:37

Joo niin vois. Ja min? ainakaan en ikin? aloita mit??n laihdutuskeskustelua miss??n tilanteissa. T?yttelen ruokalautaseni sen enempi? vinkumatta ja j?t?n h?t?t pois. Mutta auta armias, kun joku avulias sielu sen huomaa... ::loel::

Paluu