miksi ei onnistu??

Yleistä keskustelua vähähiilihydraattisesta elämäntavasta

Valvoja: MahaTar

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 09 Maalis 2011 8:58

T?ytyyp? tarkkailla my?s kilppariarvojansa.

T-4v oli viimeksi 16 pmol/l ja TSH 2.13 ja nyt en ihan heti muista, olisiko tuossa labralitaniassa ollut my?s muita kilppariin viittaavia kokeita.
Joskus vaan on tuntunut, ett? aineksienvaihdunta on hitaalla. CRP ja senkka ovat molemmat koholla, joten taitaa joku tulehtumustila jossakin vaania.
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Tinkalina

ViestiKirjoittaja Tinkalina » 09 Touko 2011 19:47

Min? vaihdoin kolmentoista vuoden j?lkeen kilpirauhasl??kitykseni Thyroxinista el?inper?iseen Thyroidiin. Vointi parani yleisesti ja VHH-ruokavalio alkoi vaikuttaa painoa alentavasti. Jostakin syyst? uskon synteettisen Thyroxinin pit?neen elimist?ni vajaalla, nyt kun olen el?inper?ist? sy?nyt, tuntuu, ett? olen pikkuhiljaa saamassa "nuoruuteni" takaisin. T?h?n lis?ttyn? v?h?hiilihydraattinen ruokavalio, el?m? on taas alkanut maistua. ::loel::

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 10 Touko 2011 7:06

Olen ymm?rt?nyt ett? tuota voi olla vaikea saada kokeiltavaksi. K?vitk? mill? l??k?rill?? kiinnostaisi kokeilla!
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

Tinkalina

ViestiKirjoittaja Tinkalina » 11 Touko 2011 18:25

On vaikea saada. Min? k?vin kuudella eri l??k?rill? kunnes viimeinen jo tuskastui ja lupasi minulle sen kokeiltavaksi. K?yp? kilpirauhasfoorumilla tutkailemassa, siell? on paljon tietoa t?st? ja my?s my?nteisten l??k?rien lista. Suosittelen t?ll? kokemuksella kaikille Thyroxinin vaihtamista el?inper?iseen Thyroidiin. ::loel::

Saaristolainen
Site Admin
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saaristolainen » 14 Touko 2011 0:42

S?in tyroksiinia noin 18 vuotta ja oloni meni aina vain huonommaksi. Tk-l??k?ri haukkui minua kun TSH oli eritt?in alhaalla. Menin yksityiselle ja halusin T3 eli Liotyroniinia rinnalle. Sekin on erityislupavalmiste. Olen sy?nyt sit? nyt toista vuotta ja oloni on huomattavasti parempi. Sit? on helpompi saada kuin kuivattua porsaan kilpirauhasta eli Thyroidia, ja se tulee halvemmaksi. T?t?kin l??kett? m??r??v?t vain harvat yksityisl??k?rit.

Miikkis

ViestiKirjoittaja Miikkis » 06 Huhti 2012 10:06

Kani kirjoitti:No minullahan on siis sellainen tilanne, ett? kun ensimm?isen kerran el?m?ss?ni karppasin, niin paino putosi tosi nopsasti. Kun sitten olen vedellyt hiilarim?tt?? ja nyt t?ss? ensimm?ist? kertaa vuosiin ollut jo kuukauden niin hyvin ruodussa ettei tosikaan, ei tehoa. Kalorit ja kaikki on laskettu, mutta kroppa vaan ei reagoi.

Mulla sama juttu :gaah: Ekalla kerralla 2004 painoa l?hti n. 10kg 3 kk:ssa. Palauduin hiilimaahan ja nyt parin kk:n saldo 2,5kg. Paino on lis?ksi sahannut edestakaisin 109 ja 107kg:n v?lill?.
Mulla vaikuttaa jo ik?kin (46v) ja menkat. Parhaiten tuntuisi paino putoavan kaksi viikkoa menkkojen j?lkeen (ennen ovulaatiota)...
Sit sy?n aika paljon l??kkeit?, nekin varmana jotain vaikuttaa :?
"Ah, kuunsäteen neito, mitäs pillität?"

San Martino

ViestiKirjoittaja San Martino » 07 Huhti 2012 20:39

Miikkis kirjoitti:Mulla sama juttu :gaah: Ekalla kerralla 2004 painoa l?hti n. 10kg 3 kk:ssa. Palauduin hiilimaahan ja nyt parin kk:n saldo 2,5kg. Paino on lis?ksi sahannut edestakaisin 109 ja 107kg:n v?lill?.

Sit sy?n aika paljon l??kkeit?, nekin varmana jotain vaikuttaa :?

Paljon l??kkeit?? Miten on labra-arvojen kanssa...onko otettu hiljattain? Ei tuohon painon jumittumiseen kukaan oikein osaa sanoa mit??n, jos ei tied? tarkemmin tilannettasi...

Paluu