Kaverit eivät tajua?

Yleistä keskustelua vähähiilihydraattisesta elämäntavasta

Valvoja: MahaTar

Ani
Viesti:

Kaverit eiv?t tajua?

ViestiKirjoittaja Ani » 02 Kesä 2012 13:17

Moikka,

M? etsin jututettavaa artikkeliin, jossa puhutaan siit? miten joskus kaveripiirille voi olla vaikea tajuta toisen el?m?ntaparemonttia. Kun ei en?? tahdo l?hte? aina kaljalle tai tehd? joka treffi? pullavadin ??relle :)

Mulle itselleni k?vi aikanaan juuri n?in, ja ajauduin oikeen riitoihinkin aiheesta. Mutta t?ss? pit?isi nyt haastatella jotakuta muuta kuin itse?ni :D

Onko jollakulla t?m?n tyyppist? kokemusta? Kuulisin oikein mieluusti ja kerron toki lis?? jutunteostakin!

mua voi l?hesty? s-postilla aninposti (?t) gmail (piste) com
Ani
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

San Martino

Re: Kaverit eiv?t tajua?

ViestiKirjoittaja San Martino » 03 Kesä 2012 13:09

Ani kirjoitti:Moikka,

M? etsin jututettavaa artikkeliin, jossa puhutaan siit? miten joskus kaveripiirille voi olla vaikea tajuta toisen el?m?ntaparemonttia. Kun ei en?? tahdo l?hte? aina kaljalle tai tehd? joka treffi? pullavadin ??relle :)
Mulle itselleni k?vi aikanaan juuri n?in, ja ajauduin oikeen riitoihinkin aiheesta. Mutta t?ss? pit?isi nyt haastatella jotakuta muuta kuin itse?ni :D
Onko jollakulla t?m?n tyyppist? kokemusta? Kuulisin oikein mieluusti ja kerron toki lis?? jutunteostakin!
mua voi l?hesty? s-postilla aninposti (?t) gmail (piste) com
Ani

Olet mediaty?l?inen? Kyll? varmaan l?ytyy haastateltavia, kaikkihan VHH-laiset ovat t?rm?nneet ennakkoluuloihin? Riidatkin ovat tavallisia.....
Pist? kysely Kansalaisen mediavahtiin..siell? se n?kyy paremmin?

Paluu