juoppohullu lentojätkä

Yleistä keskustelua vähähiilihydraattisesta elämäntavasta

Valvoja: MahaTar

lentojätkä

juoppohullu lentojätkä

ViestiKirjoittaja lentojätkä » 12 Joulu 2012 0:05

nonniin,- tässä aikaa kulunu, kun oon kirjoottanu raporttia viimmes. tossa tolosen sivulla annoin jo vihjeitä miten mulla menee; Helvetin hyvin : terveys on kaiken mittaustekniikan mukaan hyvä vaikka syön noin niinku yhden porsaan kuukaudessa ja juon viinaa about 150 ravintola-annosta kuukaudessa. mun energia saantini on edelleenki tollast 2000- 2500 kilokaloria päiväs , en oo lihonu enkä kyllä laihtunukaa. tuota mä ny ihmettelemään että lääkärini ei muusta kuin ehkä ylenpalttisesta avoimuudestani voi päätellä että mähän on täys alkoholisti. tuollasta ma lähinnä ihmettelen kun aina pelotellaa ettei 2-diabetesläinen voi juoda viinaa ja olla tankkaamatta hiilihydraatteja. kyllä voi ja juoksee vaikka päälle maratonin. kaikki vain pitää opettaa pienin askelin elimistölle : mihin se kykenee. ihmiskehossa on niin pal vielä tutkimatonta; (meksikosta löyty maanjäristyslasten sairaalan raunioista 2-viikon ravinnotta olleita lapsia ,hyvin jaksoivat ilman hiilihydraatteja.norjassa eräs hiihtäjä vaipui jään alle ja oli 2 tuntia ilman happea ja toimii lääkärinä tänä päivänäki.---alkeellinenki eläin , jopa kasvi osaa käyttää saatavilla olevat energiat-- ihminenkö ei sitten pärjääkään ilma hiilareita.
kyl mua hullua nauratti, ku isää hirtettiin

Saaristolainen
Site Admin
Viesti:

Re: juoppohullu lentojätkä

ViestiKirjoittaja Saaristolainen » 12 Joulu 2012 0:59

Älä kokeile tätä kotona :mrgreen:

Paluu