Miten VHH:lla olevat D kakkoset oikeasti syövät?

Tässä osiossa keskustellaan tyypin 2 diabeteksesta eli aikaisemmalta
nimeltään aikuisiän sokeritaudista ja vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.

Valvoja: MahaTar

veteraaniurheilija
Viesti:

Kiitos vaivann??st?si

ViestiKirjoittaja veteraaniurheilija » 17 Maalis 2007 13:10

Olet Mika toiminut suurenmoisen hienosti ilmoittamalla tyypin-2 diabetespotilaana miten hoidat sairauttasi ruokavalion ja liikunnan avulla. T?m? rohkaisee minua uskomaan siihen, ett? tuosta rasvaisemmasta sapuskapuolesta on hy?ty? diabeetikolle. Minulla on kuule ollut suuria vaikeuksia ymm?rt?? tuota rasvalla ilakointia, sill? min? olen juurtunut syv?sti virallisterveelliseen maaper??n. Kaikki asiaa edist?v? viestint? on minulle eritt?in tervetullutta ja toivottavaa. Ehk? min? er??n? p?iv?n? ymm?rr?n tuon rasvan p??lle v?h?n enemm?n.

Jopa siin? m??rin minussa tapahtuneeseen ajatuskuvion muutokseen on virallistaho reagoinut, ett? minua haukutaan takink??nt?j?ksi. En osaa kiihkottomasti reagoida tuohon ilmeisen loukkaavaksi tarkoitettuun letkautukseen. Ratkaisen omalla tahollani asian sill? tavalla, ett? suoritan legendaarisen "raivohyppelyni". Tulostan minua kiukuttavan asian paperille, rytt??n paperin pieneksi paperitolloksi ja l?hden pitk?lle k?velylenkille. Saapuessani peltoaukealle, otan paperitollon taskustani, katson sit? tuimasti ja heit?n sen kaikella voimallani sinne pellolle. Sitten hypp??n raivokkaasti ilmaan yl?s ja alas noin viisi minuuttia raivoten ja riehuten asian puolesta. Kun rauha laskeutuu ylleni, l?hden hakemaan paperitolloa, pist?n sen taskuuni mahdollista my?hemp?? k?ytt?? varten.

Nyt olisi t?rke?? maltillisesti edeten vied? t?m? sanoma viranomaistaholle pohdittavaksi. Ihannetilana min? n?kisin, ett? osaava terveydenhoitohenkil?st?mme n?kisi t?ss? oivan tilaisuuden edist?? ammatillista osaamistaan tarjoamalla insuliinipiikin sijaan l??kkeett?myyteen v?hitellen johtavaa diabeteksen hoitoketjua. L??k?rit ovat niin tiukasti l??keteollisuuden talutusnuorassa, ett? he todenn?k?isesti kaikkein viimeisimp?n? ovat t?h?n suostumassa, mutta sisar hento valkoinen ja h?nen ajatusmaailmansa muuttuminen olkoon meid?n kaikkien salaisena unelmoinnin kohteena! :roll:
veteraaniurheilija = christer sundqvist

Paluu