Todella tiukille kun vetää nin tuloksia näyttää syntyvän

Tässä osiossa keskustellaan tyypin 2 diabeteksesta eli aikaisemmalta
nimeltään aikuisiän sokeritaudista ja vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta.

Valvoja: MahaTar

pete

Todella tiukille kun vet?? nin tuloksia n?ytt?? syntyv

ViestiKirjoittaja pete » 26 Maalis 2007 15:45

Olen ollut varsin tyytyv?inen tilanteeseen jossa olen saanut pidetty? vs arvot alle kympi, harvoin kuitenkaan alle 7:n.

Olen sy?nyt hiilareita alle 100 g per p?iv?, suurimman osan illalla

Nyt t?ss? k?vi kuitenkin niin ett? hiukan muista syist? pidin nolla hiilari p?ivi?. Nolla hiilari = hiilareista vain satunnaisista kasviksista ( esim. suolakurkku, tomaatti) ja sokeroimattomasta mustikkakeitosta. ei edes p?hkin?it? tai priossa suklaata)

Samaan aikaan olen jatkanut liikuntaa jonka aloitin n kuukausi sitten
(= uintia 3 - 4 kertaa viikossa plus nyt golfia kevyesti aloitellen)

Ja kappas miten t?ss? k?vik??n.

Vs arvot eilen v?liss? 4 - 6 koko p?iv?n :P . Toissap?iv?n? alle 6 kaikisa mittauksissa. 8)

T?t? ei minulle ole tapahtunut kertaakaan sairastumisen j?lkeen.
:mrgreen: :mrgreen:

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 26 Maalis 2007 18:21

Hieno homma Pete!
Pit?isk?h?n sun tosiaan kysy? sielt? Diabetes-liitosta, ett? mites t?ss? n?in p??si k?ym??n ja mit? he suosittelvat jatkoksi. :)

pete

ViestiKirjoittaja pete » 26 Maalis 2007 18:23

L?hett?isiv?t vaan ambulanssin hakemaan pakkohoitoon, kohtahan se kuolee kun aivot ei saa hiilareita.

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 26 Maalis 2007 18:25

pete kirjoitti:L?hett?isiv?t vaan ambulanssin hakemaan pakkohoitoon, kohtahan se kuolee kun aivot ei saa hiilareita.

Totta, ja ettet p??sisi puhumaan mit??n - ainkaan syyntakeellisen papereilla. ::loel::

pete

ViestiKirjoittaja pete » 26 Maalis 2007 18:27

t?ytynee pit?? matalaa profiilia v?h?n aikaan. Muistuu mieleenkun paranin astmasta v??rin neuvoin (homeopatia) ja heittiv?t perhana ulos allergiasairaalasta)

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 26 Maalis 2007 18:41

Mies, joka kulkee omia polkujaan ja paranee v??rin? :)

pete

ViestiKirjoittaja pete » 26 Maalis 2007 19:14

L?hinn? kait tyyppi joka uskaltaa kyseenalaistaa asioita ja sanoa julki jos on perustellusti eri mielt?. Vanhemiten onneksi v?h?n pehmennyt.

pete

ViestiKirjoittaja pete » 27 Maalis 2007 15:03

Jep

Olin niin tyytyv?inen jo siihen ett? vs pysyy alle 10
Mutta t?m? on nyt sitten jo ihan kummallista, tosi alle 8 on nyt ollut kaikki mittaukset, ihan tuossa alle 6:ssa ei pysy koko aikaa, mutta t?nn??nkin aamu kymmenelt? 5,5,. Ilmeisesti illalla ei todellakaan SAA sy?d? leip??, ei palaakaan (eik?paljon muutakaan), muutama viini ryp?le tosin meni (ihan kuin testin vuoksi)

Tosi tiukkaa karppamist? t?m? vaatii, T?ytynee muutta tuo VHH 0HH:ksi.

Tied? sitten onko my?s tuo uinti sitten niin paljon "tehokkaampaa" kuin esim golf (joka kuitenkin kertasuorituksena vaatii nelinkertaisen ajan)

T?ll? hetkell? t?m? yll?pito ei ole ongelma, p?invastoin t?ytynee taas pakottaa itsens? sy?m??n t?n??n toinen kunnon ateria, eilen ei maistunut

Pahimmat repsahdukset on viimeisen parin kuukauden aikana olleet luokkaa 3 palaa leip?? tai 2 rivi? fazerin sinist

Paluu