Mitä hyvää? Mansikan tarinaa

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 20 Touko 2008 21:50

Hienoa! Tervetuloa kirjoitettelemaan, kannustava tarina sinulla. Onko todella jo olemassa hiilaritietoisia ty?paikkoja, tai siis ty?kavereita? Min? puurran t?ss? itsekseni, ett? en tied? t?t? nyky? ty?paikkaruokailujen trendeist?. 8)

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 20 Touko 2008 22:31

Tervetuloa Mansikka!

hiilaritietoiset kirjoitti:Onko todella jo olemassa hiilaritietoisia ty?paikkoja, tai siis ty?kavereita? Min? puurran t?ss? itsekseni, ett? en tied? t?t? nyky? ty?paikkaruokailujen trendeist?. 8)

On olemassa hiilaritietoisia ty?kavereita. Min?kin olen sellainen ty?kavereilleni :)

Mutta on meill? mahdollisuus my?s sy?d? hiilaritietoisesti. Ty?paikallani on kaksi ruokailupaikkaa, toinen perinteinen ja toinen salaattibaari.
Salaattibaarissa voi koota salaattinsa itse laadukkaista ja vaihtelevista aineista. Mukana on aina kalaa, lihaa, raejuustoa tms.
Ateriaan kuuluu my?s keitto ja lisukkeet. T?n??n s?in pinaattikeiton. kokonaisen kananmunan kera (yleens?h?n se on puolikas). Varsinaista j?lkiruokaa ei t?h?n konseptiin kuulu, mutta kahvin tai hedelm?n voi halutessaan ottaa.

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 21 Touko 2008 7:57

T?llaisia juttuja on aina niin mukava lukea. Tosin tuo ty?paikka sai minut kateelliseksi; meill? jengi vetelee lounaaksi litran aspartaamilla makeutettua mehukeittoa kun ne n??s laihduttaa. Tai v?lipalaksi Viilist?.

Miten sait j?tetty? kahvin pois? Minulla on ikuisuusprojektina tuo kahvin juonnin rajoittaminen. En kyll? edes hirve?sti juo sit?, mutta aamukahvi on saatava. Mutta minut opetettiinkin kolmevuotiaana juomaan kahvia. Ett? kiitos vaan siit?kin.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

Paluu