Huomenta kaikille,
Nuhaflunssa on vaivannut ja on p??ll? v?h?n viel?kin. Dieetti on sujunut kyll? ihan mukavasti ja sortumisia ei ole tapahtunut; tarkoitan l?hinn? mit??n hiilariherkuttelua tai drinksuttelua - olen ollut suorastaan raivoraitis. Siin? tuo nuhaflunssa on ollut paikallaan, kun on puolikuntoinen olo, niin ei tee oikein mieli mit??n. Ei valitettavasti ole oikein ruokahalujakaan.
Paino py?rii edelleen tuossa 78 kg:n molemmin puolin; mittanauhatulokset osoittavat kuitenkin solakoitumista tapahtuneen. Samoin mieheni halatessaan totesi, ett? rouva on solakoitunut keskivartalon kohdalta huomattavasti...
Uutta on ollut se, ett? haluan aamukahvin j?lkeen aikaisin aamulla sy?d? v?h?n parta?ij?? siementen ja muutaman p?hkin?n kanssa. Siit? on tullut selv? riippuvuus! Ja sill? tuntuisin p?rj??v?ni vaikka kuinka. Sy?n siis lounaaksi yleens? pekonimunakasta ja siihen lis?ilen joskus juustoraastetta ja melko v?h?isi? hiilareita, tomaattiviipaleita, kurkkua, salaattia jne.
Sitten on ruokahalu nollassa l?hes iltaan asti, mutta napsin jotain pient? iltap?iv?ll?. Tuossa kohtaa pit?isi olla ehk? jotain kunnollistakin eik? vain jokunen pieni juustonpala tms., en tied?, en oikein keksi. - Odottelen edelleen sit? Karpin keittokirjaani.
Toisaalta, kun en ole pahemmin laskeskellut p?ivitt?in sy?m?ni hiilarien m??r??, niin luulen sy?v?ni nyt sen verran, ett? t?ll? tavoin paino pysyisi hyvinkin kurissa. Hedelmi? en ole viel? lis?nnyt mukaan; kielt?m?tt? kaipaan omenaa, joka on lempihedelm?ni. Marjoista mustikka on lempparini, mutta en ole viel? ottanut niit?k??n mukaan. T?ytyy nyt katsella rauhassa onko painosuunta kuitenkin alasp?in.
Olen lueskellut Nainen parasta vuosikertaa -kirjaa ja yht? sun toista aiheesta, toistaiseksi l?hinn? netist? ja mm. t?t? sek? Karppaus-palstan viestej?. T?ytyy sanoa, ett? on todella mielenkiintoista ja ihmeellist? ollut seurata t?t? kaikkea. En ole tajunnut, ett? vhh-dieetti? noudatetaan niinkin paljon... ja ett? se pit?? ik??nkuin "l?yt??" jostain, koska virallisestihan sit? ei suositella. Saapa n?hd? mit? jatkossa sill? rintamalla seuraa.