Aloitellaan aloitellaan!

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

eijaj

Aloitellaan aloitellaan!

ViestiKirjoittaja eijaj » 04 Huhti 2010 16:00

Oikeastaan en ole ihan aloittelija; viime vuodesta puolet sujui hiilihydraattitietoisesti, 3 kk meni ihan minihiilareilla ja sitten otin t?ysjyv?tuotteita mukaan. Olo oli mit? parhain ja paino putosi.
Tuli syksy ja talvi ja jotenkin vaan vanhat tavat veti puoleensa, osittain onneksi vaan, mutta kuitenkin. Nyt sitten olen her?nnyt taas uudelleen ja miehenkin asiasta kiinnostuttua lukenut, lukenut ja lukenut kirjallisuutta ja nettisivustoja. Tietoa alkaa olla riitt?v?sti ja into aloittaa on suuri!
Painoa on pudotettavana paljon! Aloituspaino 1,5 kk sitten oli 117,4 kg, nyt olen tullut jo 7-8 kg tuosta alas (ty?paikan Painonvartijoiden ryhm?n mukana), mutta haluan l?yt?? kokonaisvaltaisemman n?kemyksen asiaan kuin pv. Ja sellaisen, mit? voisin jatkaa sitten tyyliin 'lopun el?m??ni'.
Nyt, kun olen jo hieman tsekkaillut hiilihydraattien sy?mist?ni (m??r?t kyll? viel? olleet sellaista 140-180 g p?iv?ss?, mutta laatu parempi), olo on ollut kyll?isempi eik? mit??n erityisi? herkkuhimoja ole tullut. Olen kyll? antanut itselleni luvan herkutella esim. kerran viikossa, mutta kun ei vaan ole tehnyt mieli :shock: !
Liikuntaa olen lis?nnyt el?m??ni my?s: kuntosali, spinning ja sauvak?vely kutsuvat minua 4-5 kertaa viikossa, leposykkeeni onkin jo laskenut ja vy?t?r?nymp?rys pienentynyt enemm?n kuin mit? pudotetut kilot antaisivat odottaa.
Positiivisella mielell? siis menn??n! Kirjafriikkin? selailen n?it? kirjoja ja varmaan muutamia itselleni tilailenkin...olen v?h?n sellainen 'hifistelij?' luonteeltani, ett? kun tehd??n, tehd??n sitten kunnolla ja tosissaan, mutta pilke silm?kulmassa!
Ik?? minulla 42v., ja pituutta 176 cm. Tavoite on tuolla 70-75 kilossa, 2-3 vuoden kuluessa. Periaatteessa v?h?n isompikin paino riitt?isi, mutta tavoittelen silti tuota pienemp?? lukemaa, koska polvissani on sukurasitteena saamani nivelrikko ja sen hoidon / kuntoutumisen kannalta minun olisi hyv? olla mahdollisimman kevyt....sit? odotellessa :mrgreen: !

kulkuri

ViestiKirjoittaja kulkuri » 09 Huhti 2010 1:19

Oikeanlaisella asenteella olet liikkeell?...pilkett? pit?? l?yty? sielt? silm?kulmasta, ei liian vakavasti mutta tosissaan.
Kaikkea hyv?? Teille molemmille! -Kulkuri-

Paluu