Uusi elämä

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Nipsu

Uusi el?m

ViestiKirjoittaja Nipsu » 30 Maalis 2011 12:36

Aloitin v?h?hiilarisen ruokavalion v?h?n aika sitten, nyt on nelj?s viikko menossa! Hyv?lt? t?m? tuntuu ja paljon helpommalta kuin edelliset v?h?rasvaiset kidutusdietit! :) Painokin tippunut jo mukavasti; 5.1 kg :D Silti v?lill? "vaikeita"p?ivi?, varsinkin v?syneen?/tylsistyneen? tai jos on kova p??ns?rky(k?rsin siit? aika usein) toivon siis t?nne kirjottelun ja muitten ihmisten kanssa jutustelun auttavan :D Haluaisin viel? painosta tiputtaa 15-20 kg. Olen 170 cm pitk? nainen ja aloituspaino oli se hurjat 90 kg :(

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 31 Maalis 2011 11:13

Hurjat? Oma aloituspainoni on kiikkunut tuolla 126kg:n tiet?mill? ja olen sentin lyhk?isempi. :P
Luulisin, ett? kun pyrin tuonne 70kg:n tiet?mille, niin sitten voi tarkistaa, ett? piisaako into viel? muutaman kilon hiomiseen. Sinne on viel? hemmetisti matkaa.

Tervetuloa joukkoon kum...tummaan! :mrgreen:
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Nipsu

ViestiKirjoittaja Nipsu » 31 Maalis 2011 16:56

Juu, voishan se alotuspaino olla suurempikii... :D Onneks ei oo! On kyll? t?ss?kin tarpeeksi pudotettavaa :cry:

minttukaakao84

ViestiKirjoittaja minttukaakao84 » 31 Maalis 2011 18:37

Tervetuloa mukaan :D minulla on my?s suuri urakka edess? pudottaa painoa. En ole edes k?ynyt aikoihin puntarilla.. voisin itsekkin esitt?yty? aloittelijaksi kun eiv?t hurjat painon pudotus suunnitelmat ole toteutuneet. :cry:
Usein ihmisillä on hyviä päiviä ( :

Nipsu

ViestiKirjoittaja Nipsu » 31 Maalis 2011 22:13

Sit? vaan olen t?ss? l?hip?ivin? miettinyt ett? vhhruokavaliolla paino tippuu kyll? nopeammin mutta kehon muutokset tulevat v?h?n enempi j?less? kuin v?h?rasvaisella dietill?? Olenko oikeassa?

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 01 Huhti 2011 7:46

Nipsu kirjoitti:Sit? vaan olen t?ss? l?hip?ivin? miettinyt ett? vhhruokavaliolla paino tippuu kyll? nopeammin mutta kehon muutokset tulevat v?h?n enempi j?less? kuin v?h?rasvaisella dietill?? Olenko oikeassa?

Sinullapa monisyinen kysymys. Luulen, ett? t?ss? jos miss? p?tev?t henkil?kohtaiset erot. Monet ovat kertoneet oikeastaan aika p?invastaista, vaa'assa ei ole tapahtunut paljon mit??n, mutta vaatteiden l?ystyminen kielii jonkun asteisesta kutistumisesta. Joillakin paino putoaa ripe?sti, sitten on my?s niit?, joilla menee toooosi pitk? aika, ennen kuin alkaa tapahtua, mutta kun alkaa, niin tulosta tulee vauhdilla. Meit? on moneksi ;) .
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Nipsu

ViestiKirjoittaja Nipsu » 09 Huhti 2011 11:34

T?n??n tuli t?yteen tasan viisi viikkoa karppausta ja paino tippunut 6.5 kg!!! :blissysmile: Oon niin tyytyv?inen! Ja nyt tuntuu et alkais jo vaatteistakin huomaamaan, ihanaa ::loel::

toni_pikkelsivaara

ViestiKirjoittaja toni_pikkelsivaara » 11 Huhti 2011 12:08

^ Hienoa. :D

Itse oon t?ss? t?n? vuonna tiputtanut 7 kiloa karppaamalla, ja vy?r?r? kaventunut yli 10 cm.

Jossain vaiheessa kyll? laihtuminen jumittuu, eli itte oon ollut samoissa vaakalukemissa jo 3 viikkoa, vaikka ketokarppaan: hiilarit p??s??nt?sesti alle 20 g pv?.

Olen kuitenkin tosi onnellinen ja tyytyv?inen, sill? vy?t?r? on jo tavoite-senteiss?.

Pirte?? kev?tt? sinnekin. :)
¤ Leivättömän pöydän ääressä. ¤

Paluu