Uusi skarppaaja esittäytyy!

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

Puikula

Uusi skarppaaja esitt?ytyy!

ViestiKirjoittaja Puikula » 18 Touko 2011 11:39

Ajattelinpa min?kin liitty? joukkoonne, olen aikaisemmin toteuttanut lchf-dieetti? ja nyt sitten testailen slow carb-dieetti?.

Ihan alkumetreill? ollaan, nyt tuottaa aikalailla p??nvaivaa se ett? mitensaan ruuasta maukasta kun en en?? kyll?st? sit? kermalla ja juustolla :)

t?ytyy opetella maustamaan....

my?s se, miten pysyy kyll?isen?, on tuottanut hieman ongelmia...nyt olen sy?nyt kedneypapuja ja ne ovat toimineet hyvin, kun taas vihre?t linssit tuntuivat olevan katastrofi ----tuli pitkin p?iv?? p??ns?rkyj? ja huonoa oloa.

T?ytyy etsi? ruokaohjeita ja vinkkej? aterioihin!

Puikula

ViestiKirjoittaja Puikula » 18 Touko 2011 12:10

...laitanpa t?h?n heti muutamia mielt? askarruttavia asioita joita ihmettelen ja joihin en ole viel? l?yt?nyt vastauksia:

Hitaat hiilarit. Slow carb. Eli t?ll? hetkell? ateriani koostuvat kasviksista, lihasta ja esim. pavuista/linsseist?.

Mutta ent? rasva? Kidneypavuissahan on aika paljon hiilareita joten eik?s rasvaa pid? silloin v?hent??? Vai?

Ja mist? ihmeest? l?yt?isin tietoa nimenomaan Slow carb-ruuista, siis en etsi tietoa Low carbeista vaan nimenomaan SLow carbeista....

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 18 Touko 2011 18:45

Kaipaatko tietoa aiheesta nimenomaan suomeksi?

Suomeksi en ole n?hnyt slow carbista juttua.

Simppelit ohjeet, jotka jo selv?sti tied?tkin,
l?ytyv?t

vaikka t??lt?,

ja ruokaohjeita slow-karppaajien foorumilta

www.slowcarbrevolution.com

Kiinnostavaa kuulla kokeilustasi! Suomessa ei juurikaan taida olla slowkarppaajia?

Puikula

ViestiKirjoittaja Puikula » 19 Touko 2011 12:12

Kiitos, Varpu! :)

Kaipasin tietoa suunnilleen ihan mill? kielell? tahansa, Timothy Ferris kyll? kirjassaan asiaa selvitt?? mutta ei ihan niin perusteellisesti kuin koin tarvitsevani.

Sekoitin nimitt?in "skarppauksen" hyv?karppaukseen- ne eiv?t kuitenkaan ole sama asia.

Olen nyt skarpannut siis viikon verran ja kehossa on tapahtunut selkeit? muutoksia: niinsanottu "yl?vatsa" on kokonaan poissa, vaikka olen koko viikon sy?nyt suuriakin annoksia, er?s ilta vet?isin lautasellisen broileria ja kidneypapuja, vatsa on ollut littana. Niinik??n paino on l?htenyt putoamaan.

Toki sama efekti oli vhh:llakin, tosin se "yl?vatsa" oli ja pysyi.

Kroppa tuntuu ter?ksisemm?lt?!

Suosittelen kokeilemaan, siin? ei menet? mit??n!

Paluu