UUSI TULOKAS

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

millemm

UUSI TULOKAS

ViestiKirjoittaja millemm » 26 Heinä 2011 8:45

Olen pitk??n miettinyt t?t? v?h?hiilarista ruoka valiota ja nyt olen ollut viikon ajan ilman vaaleita jauhoja,pullaa,karkkeja.Minulle t?m? on uusi asia,ett? neuvoja tarviin paljon.Pikku hiljaa hyv? tulee niinkun sanotaan. :D

millemm

ViestiKirjoittaja millemm » 27 Heinä 2011 8:04

Mulla on paljon ylipainoo.on kakkostyypin diabetes,astma ja sen sellasii sairauksia.kokeilen jos t?ll? tulisi muutosta noihin sairauksiinkin.En ole laskenut hiilareita,mutta en sy? kaupan leip?? ollenkaan,en pastaa,perunaa,riisi? ja karkit,pullat on j??nyt pois.voisiko joku kertoa mik? oisi paras tapa aloittaa siis hiilareiden suhteen.paljonko p?iv?ss??Miten ne lasketaan? :) T?ss? oisi muutama kysymys.

Kalakukko

ViestiKirjoittaja Kalakukko » 27 Heinä 2011 9:49

Aloittelijoiden ja kaikkien muidenkin tietoon:

Lukekaa Andreas Eenfeldtin kirja RUOKAVALLANKUMOUS,
ja alkaapa asiat selki?m??n ja k?sitteet muuttuvat todeksi omassa itsess?.

Kirjaa saa kirjakaupoista ja kirjastoista. Kansansairauskonttorin tiedekirjastosta sit? on turha hakea.

T?ss? linkki Ruokavallankumouksen arvosteluihin:

http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=9&t=51220
Kalakukko

millemm

ViestiKirjoittaja millemm » 31 Heinä 2011 8:39

T?ytyyp? tutustua tuohon kirjaan.eilen tuli sy?ty? ihan v?h?n karkkia,mutta olen tosi tyytyv?inen kun olen n?inkin pitk?lle selvinnyt ilman karkkia kun olen ollut oikea karkki hiiri.T?n??n taas palataan ruotuun. :D ::loel::

millemm

ViestiKirjoittaja millemm » 18 Loka 2011 8:25

Olen nyt ollut melkein 3kk hiilaritietoinen eli perunat,vaalea leip?,pullat,karkit,einekset pois ja paljon vihanneksia,lihaa,kalaa,turkkilaista jogurttia,v?h? hiilarista leip?? ja 8 kiloo on paino mennyt pois.Paino saattaa jumittyaa kolmekkin viikkoa samassa kohtaan.Liikuntaa on lis?tty.v?lill? tulee p?ivi? kun askelmittarissa on 10km.en ymm?rr? tuota jumittamista.Mulla on kyll? kakkos tyypin diabetes ja insuliini k?yt?ss?.
:roll: :shock: :-o :-|

katti

ViestiKirjoittaja katti » 18 Loka 2011 14:32

::
Viimeksi muokannut katti 28 Tammi 2012 21:13, yhteensä muokattu 1 kertaa.

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 18 Loka 2011 14:45

millemm pistelee samaa kyyti?. Tied?n, ett? elimist?ni toimii n?iden lis?aineiden kanssa hivenen erikoisesti. Eli k?yt?ss? on kasa l??kkeit? sek? insuliini.

El? huolestu, kyll? se paino sielt? alasp?in l?htee. :mrgreen:
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Paluu