Pää pyörällään

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 01 Syys 2006 15:10

Hih, min?kin juhlissa veist?n kermakakkua sill? tavalla ovelasti, ett? suurin osa lautaselleni tulevasta tavarasta on sit? kermaa... :wink:

En yleens? mainosta ruokavaliotani, koetan vain valita ruoat mahdollisimman karpisti. Joskus onnistuu paremmin, joskus v?h?n huonommin. Onneksi juhlissa on yleens? jotain salaattia, josta saa h?m??v?n keon lautaselle.

Sipsi- ja suolatikkutarjoiluista voi kielt?yty? kohteliaasti. Neh?n eiv?t sovi painonvartijoillekaan, joten on laillista niist? kielt?yty?. :twisted:

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 01 Syys 2006 15:16

Muiden taivastelu omasta ruokavaliosta kielt?m?tt? k?y joskus hermoille. Itse sy?n sit? mit? sy?n mahdollisimman matalalla profiililla. Jos joku ryhtyy lautasen sis?lt?? ihmettelem??n, niin siit? vaan. Monet ovat hyv?ksyneet selitykseksi: "m? tykk??n t?st?!" Sokerin v?ltt?misen syyksi voi aina sanoa silleen v?h?n mystisesti: "ne sokerit, sokerit..."

Joskus kuulin er??n kanssakarpin toteavan ihmettelij?lle, ett? koska tahansa voidaan verrata kumman lautasella sapuska on terveellisemp??. Keskustelukumppanin suu pysyi kiinni sen j?lkeen. Mutta yleisesti ottaen turha kenenk??n kanssa on omasta ruuasta ruveta riitelem??n.
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Kukkahattu

Re: P?? py?r?ll?

ViestiKirjoittaja Kukkahattu » 30 Loka 2006 15:37

Riikkaliina kirjoitti:Oiskohan parempi nyt p??tt??, ett? antaa muiden ihmisten sy?d? vaikka pikkukivi? ja olla hiljaa t?st? "ihmeruokavaliosta". Muuten alan itsekin kohta ep?ill? koko hommaa. En ole niin fiksu, ett? osaisin kaikille selitt?? tieteellisesti koko ruokavalion ajatusta.

Ei kai kenenk??n tarvitse esitt?? tieteellisi? perusteluja sy?miselleen? Sanot vain, ett? sy?t sill? tavalla kuin hyv?lt? tuntuu.

Itse totean kysytt?ess? vain, etteiv?t minulle pullat maistu (ja pullaksi luokittelen perunan ja jokseenkin kaikki viljatuotteet). Muuten en ruokavaliostani huutele. Olen huomannut, ett? on parempi olla hiljaa, ellei vartavasten kysyt

Paluu