Kysymyksiä teille asiantuntijjat

Lääketieteen tohtori Timo Kuusela kirjoittaa blogissaan ajatuksiaan terveydestä, ravitsemuksesta ja lääketieteestä. Tämä on blogin keskusteluosio.

Valvoja: Timo Kuusela

Marja-aronia

Kysymyksi? teille asiantuntijjat

ViestiKirjoittaja Marja-aronia » 12 Maalis 2009 21:41

Omista todellla merkitt?vist? kokemuksista voinen sanoa, ett? lis?ravinteet saattavat olla monessa tilanteessa hyv? apu vaikeassa el?m?ntilanteessa.

Kunnioitan esimerkiksi Matti Tolosta h?nen uraanuurtavasta ty?st??n. Mutten ymm?rr? sit? ettei h?n koskaaan sivuillaan kerro sit?, mist? ravintoaineita ko aineita voi my?s saada?

Minun mielest?ni Tohtori Tolonen viestitt?? enemm?n tai v?hemm?n suoraan, ett? jos et sy? minun suosittelemiani lis?ravintoaineita et tule p?rj??m??n el?m?ss?. :( :P

pete

Re: Kysymyksi? teille asiantuntijjat

ViestiKirjoittaja pete » 12 Maalis 2009 23:29

Marja-aronia kirjoitti:

Kunnioitan esimerkiksi Matti Tolosta h?nen uraanuurtavasta ty?st??n. Mutten ymm?rr? sit? ettei h?n koskaaan sivuillaan kerro sit?, mist? ravintoaineita ko aineita voi my?s saada?

Minun mielest?ni Tohtori Tolonen viestitt?? enemm?n tai v?hemm?n suoraan, ett? jos et sy? minun suosittelemiani lis?ravintoaineita et tule p?rj??m??n el?m?ss?. :( :P

p?h

tietenkin kaupallinen yritt?j? mainostaa omia tuotteitaan

se ei lainkaan v?henn? v?litetyn tiedon arvoa

itse ostan monia tolosenkin (myymi? ja ) suosittelimia tuotteita, mutta valitsen l?hinn? hinnan (per vaikuttava tehoaine) mukaan

tietyiss? tuotteissa tolosen tuotteiden hinta laatu suhde on usein paras - ei suinkaan aina (nyt just ei taida olla yht??n tolosen tuotetta kaapissa)

Paluu