Näin maailma muuttuu, Pekkaseni, Ursulani ja Mikaelini

Kalakukko syntyi Kuopiossa kuten muutkin kalakukot. Elämäntyönsä hän teki merillä. Tässä osiossa Kalakukko pitää lokikirjaa karppimeren myrskyissä ja tyvenissä.

Valvoja: Kalakukko

Kalakukko

Näin maailma muuttuu, Pekkaseni, Ursulani ja Mikaelini

ViestiKirjoittaja Kalakukko » 06 Tammi 2019 12:44

Keskisuomalainen Kotimaa 05.01.2019 20:57

Nytkö sitä saakin syödä? Tämä kiistelty ruoka-aine saattaa torjua diabetestä

Itä-Suomen yliopiston tutkimuksen mukaan keskimäärin yhden kananmunan syönti päivittäin lisää sellaisten verenkierron aineenvaihduntatuotteiden määrää, jotka ovat yhteydessä pienempään kakkostyypin diabeteksen riskiin.
Loppu tilaajille maksumuurin takana.

Kommentti: Voi, voi ja voi.... Miten minun käy kun munia menee tiu viikossa ja silleen? Elänkö ikuisesti vaiko kuolen jo iltapäivässä?

Vastaus tullee kuin sivaritykin piipusta: Mikään ei muutu, kaikki ruokintasuosititukset ovat arveltujen , luullun , oletetun, ounastellun ja elinkeinon antamien tietojen perusteella vankkumattomasti oikeaksi todettuja ja luultuja. Vesipulla kruunaa aterian!
Vain Laitilan kananmunantuottajilta unohtui kysyä elinkeinon kantaa.

Minä kannatan lujasti Mikaelin, Ursulan ja Pekan .....lähettämistä Marsiin antamaa heikäläisille ruokintaohjausta ja paremman elämän ohjeistusta. Kukaanhan ei saa elää ilman kärsimystä, sillä silloin saapi komeamman kruunun, sanovatten toisoppineet.
Kiinalaiset alkavat kuulemma viljellä perunaa kuun takapuolessa. Siinäpä oiva vegetaarinen ruoka , jonka kuljetus maksaa, mutta ei aiheuta ilmansaasteita kun tuodaan ilmakehän ulkopuolelta. Tämä on kunnon vegaaniajatus. Miten lie kiinalaiset tuon keksineet? Ja minä kun olen aina kannattanut riisinviljelyä Pohjanmaalla kasvihuoneissa ekologisena ratkaisuna, erityisesti talviaikana kun maatalouden kasvipuolella on työttömyyttä talvisin. Synnytykset ovat kekrien jälkeen työvoiman perusteltua käyttöä, sanoo rellukkavatsainen isäntäkin, kun KELA maksaa äitiyspäivärahaa...
Kalakukko

Paluu