Hyvä Nolon Keittokirja

Oman elämänsä asiantuntija heppoisin perustein, brändi, guru, rekkamies kaukana tiestä, Yksisilmäinen sienestäjä. Piru merrassa.

Valvoja: MahaTar

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 05 Loka 2010 12:56

Sain vihdoin viimein aloitettua ja ahmaistua sisikuntaani Varpun kirjan. T?m?n viimeisen teoksen. Siell? jossain Kikka loihe lausumaan muutamia v?kevi? totuuksia jotain siihen malliin, ett? t?m? on minun kroppani, keitti?ni ja el?m?ntapani. :mrgreen: Tuo on hyvin sanottu! Min? kun tuppaan sotkeutumaan lillukanvarsiin ja alan hifistell? herk?sti gramman miljoonasosilla ja sen sellaisella. Sain itselleni v??nnetty? tuosta j?lleen uuden k?sikassaran: Kun muutat el?m??si, tee se niin, ett? viihdyt omassa el?m?ss?si ja omassa kropassasi. Neh?n ovat sinun omiasi.

Helpotti.8)

Blogissa touhusin taas t?t? lautasmallia. Ihmettelen sit? edelleen, ett? miksi eiv?t n?m? ns. viralliset tahot tulla alas puusta? Ja samaan hengenvetoon tajuan sen, ett? rahnaa ei tipu, jollei julisteta omissa nimiss??n jonkun muun totuutta, dollarinkuvat silmiss?. Muistuttaa hyvinkin paljon uskonnollista hurmosta t?m?kin. Samoin k?y n?iss? ryhm?laihdutusjutuissa, veikkaan. Luotetaan ihmisen huonoon itsetuntoon, ett? se kyll? potkaisee persielle ja tietynlaisen diettiel?m?n tielle. Joo, painarit on koettu. J?ykistelin siell? useimmiten aikani ja j?in pois, kun alkoi t?m? am?riikanmeininki k?yd? herk?lle suomalaiselle sielulle. Tai sitten min? olen TODELLA erilainen.:roll:

Ravitsemusterapeutti vai mik? hemmetin viskaali lienee ollut, ylimm?sti soitti minulle t?ss? taannoin, ett? sovittaisiko sit? aikaa. No, siis sovittiin. V?h?n kauhistelen sit?, ett? mit?h?n siit?kin seuraa? Kuinkahan mustelmille ressukka sielunsa saa, kun argumentoin sit? suohon virallisterveellisyyksineen.

Arvannette varmaan, ett? Timon blogi ja moni muu sivu saa kyyti?, kun y?n pimein? hetkin? p?ntt??n tutkimuksia, kommentteja ja vasta-argumentteja p??h?ni tuutin t?ydelt?. :mrgreen: Olen sitten valmis tuikkaamaan tuleen tarjotut hiilihydraatit, kovetetut kasvirasvat, transrasvat, selluloosat, fruktoosit ja muut herkut lis?aineineen p?ivineen. Akselirasvoihin en ryhdy enk? keinokuituja suuhuni laita. Sukkahousut p?iv?ss? nautittuna B*ce*ill? voideltuna pit?? suoliston kunnossa? Niink??? Tai rulla santapaperia nautiskeltuna uppopaistettuna, tekee gutaa paksusuolelle?? Varmasti.

Mutta h?t?p?iss?ni tai pelk?st??n p?iss?ni saatan kyll? tuolloin t?ll?in livet? rasvaiselta polultani ja sy?d? vaikka hampurilaisen ja varautua seurauksiin. Tai himoitsemani lihapiirakan kahdella nakilla ja kaikilla mausteilla. Mutta tied?n, ett? tavaksi n?ist? ei en?? ole.

Oho, kello on vaiks mit?, ja ment?v? mun on. Mets??n! ;)
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 08 Loka 2010 12:48

Kuten oletten huomanneet, minut erotettiin. Omaksi osiokseni. 8)
Riekun erilaisista asioista samaan malliin kuin t?ss?kin kettingissa, joka tuolta Arkitarinoinnista t?nne kannettiin.
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Paluu