Viime yön unet

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 26 Marras 2008 10:05

Varpu kirjoitti::inlove: ????, joku n?kee unta Daniel Craigista (onneksi se oli haavoittunut :evil: ) ja m? vaan uneksi k?velev?ni hapankorpuilla lumisohjossa... Luit oikein: mulla oli kenkin? hapankorput. Kumma juttu ettei ne oikeen lumisohjossa menestyneet... ::loel::

Hei, edes m? en n?e NOIN skitsoja unia...

Jos yht??n lohduttaa, niin viime y?n? n?in unta, ett? mun olisi pit?nyt tehd? seksi? jonkun peikon/maahisen kanssa koska muuten se olisi saatu suostuteltua Pime?lle Puolelle.

Olen tainnut saada yliannoksen scifi? ja fantasiaa. Ja liian v?h?n seksi
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 26 Marras 2008 12:10

*P* kirjoitti:Olen tainnut saada yliannoksen scifi? ja fantasiaa. Ja liian v?h?n seksi??

Jep, ja suomenkielikin ontuu pahasti.... Opettele rakastelemaan! :)
- Mirri

* Syömiseen ei pety koskaan. *

Kuva

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 28 Joulu 2008 1:30

T?ss? joulun aikana olen huomautellut serkulleni - taas - siit?, ettei silm?laseja saa laittaa "naama" alasp?in p?yd?lle. Kun olimme heill? ja kysyin kumman nuo lasit ovat, h?nen ukkonsa vastasi heti: Mun ja ne saa olla kummin p?in tahansa :tsih: . Ja niinp? viime y?n? katselin unta, jossa silm?lasini olivat todella naarmuuntuneet, molemmin puolin :nod:

Kalekka
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kalekka » 28 Joulu 2008 15:05

Mirri kirjoitti:
*P* kirjoitti:Jep, ja suomenkielikin ontuu pahasti.... :)

Ontumisesta puheenollen, se on suomen kieli... :)

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 01 Maalis 2010 17:47

N?in aivan kummallista unta :huomenta: . Meit? oli ryhm?, joka kirjoitti uusiksi Emmerdalea, tavallaan kai suomalaista versiota. Ryhm?ss? oli koulukavereitani, kirjoituskurssilaisia ja nettituttuja. Rehtorin tyt?r veti ryhm?? ja oli sit? mielt?, ett? koska roolihahmoni kuolee, min?kin kuolen. Siis en pelk?st??n tuossa versiossa vaan ihan tosi el?m?ss?. Arvaatte varmaan, ett? olin eri mielt? :mad14: .
Lis?ksi kaksi nuorehkoa j?sent? teki meille ruokaa huomioimatta lainkaan er??n tosi voimakasta allergiaa. Jonkun ihmetelless? eiv?tk? he tienneet sit?, kerroin toisen olleen naimisissa t?m?n allergikon kanssa (muistutti Emmen Katieta). Lis?ksi naiset valittivat, etteiv?t olleet l?yt?neet kaapista kastiketta, jota olisivat tarvinneet salaattiin vaikka olivat varmistaneet edellisen? p?iv?n?, ett? sit? l?ytyy. Min? sen sielt? sitten pengoin esille.
Kirjoituspaikka oli joko kirjasto tai kirjakauppa, jonka henkil?kunta tuli huomauttamaan meille, ett? sulkevat 10 min p??st?. Siin? vaiheessa ruoka tarjoiltiin. Henkil?kunta odotti my?s innokkaana mit? saamme aikaiseksi.
Kun sitten vihdoin l?hdimme sielt?, huomasin joutuvani kulkemaan jonkun riitakumppanini kanssa, koska h?n y?pyi kotonani (asustin viel? vanhempien kanssa).

Ota nyt n?ist? unista sitten selv??, mit? tarkoittavat vai tarkoittavatko mit??n! :siishah:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 03 Maalis 2010 19:41

Meit? oli ryhm?, joka kirjoitti uusiksi Emmerdalea, tavallaan kai suomalaista versiota. Ryhm?ss? oli koulukavereitani, kirjoituskurssilaisia ja nettituttuja. Rehtorin tyt?r veti ryhm?? ja oli sit? mielt?, ett? koska roolihahmoni kuolee, min?kin kuolen. Siis en pelk?st??n tuossa versiossa vaan ihan tosi el?m?ss?.

Rehtorin tyt?r siis uskoo magiaan. Olit oikeassa ollessasi eri mielt?.

Lis?ksi kaksi nuorehkoa j?sent? teki meille ruokaa huomioimatta lainkaan er??n tosi voimakasta allergiaa. Jonkun ihmetelless? eiv?tk? he tienneet sit?, kerroin toisen olleen naimisissa t?m?n allergikon kanssa (muistutti Emmen Katieta).

Aina vain paranee, allergia ja avioliitto ... Avioliitto viittaa sitoutumiseen mutta sen voi ymm?rt?? my?s syvemp?n? symbolina, taivaan ja helvetin avioliittona, luovan ihmisen mielentilana. Allergia (on tyhj?n p??lle hypp??misen pelko) alkaa olla voitettu.

Lis?ksi naiset valittivat, etteiv?t olleet l?yt?neet kaapista kastiketta, jota olisivat tarvinneet salaattiin vaikka olivat varmistaneet edellisen? p?iv?n?, ett? sit? l?ytyy. Min? sen sielt? sitten pengoin esille.

No niin, siis maaginen taikakalu l?ytyi kuitenkin. Graalin malja, salaisuuksien l?hde. Kastike.

Kirjoituspaikka oli joko kirjasto tai kirjakauppa, jonka henkil?kunta tuli huomauttamaan meille, ett? sulkevat 10 min p??st?. Siin? vaiheessa ruoka tarjoiltiin. Henkil?kunta odotti my?s innokkaana mit? saamme aikaiseksi.

Kirjailijauni ...

Kun sitten vihdoin l?hdimme sielt?, huomasin joutuvani kulkemaan jonkun riitakumppanini kanssa, koska h?n y?pyi kotonani (asustin viel? vanhempien kanssa).

Aivan niin. Unesi oli tosi looginen.

Unienselitt?j? Morfinan tulkinta:

Kirjailija sis?ll?si pyrkii esiin. Tyylilajisi on maaginen realismi. Riitakumppani on sinun sis?iset jarrusi. Ne asiat, jotka sis?ll?si est?v?t sinua puhkeamasta kukkaan. Vanhempien luona asuminen viittaa siihen, ett? alitajuntasi ymm?rt?? sinun olevan vasta "aikuistumassa"

Olen viime aikoina eri yhteyksiss? lainannut t?t? tuntemattoman runoilijan runoa:

Ja p?iv? saapui,
jolloin vaara j??d? suljetuksi nupuksi oli
paljon kipe?mpi kuin riski, jota tarvittiin
puhjetakseni upeaksi ruusuksi.

T?m? mielest?ni kertoo, miss? menet.

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 03 Maalis 2010 20:42

Kiitos Varpu taas kerran tulkinnastasi :thanx: .

Paluu