Viime yön unet

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

eikkuli

Viime y?n unet

ViestiKirjoittaja eikkuli » 18 Elo 2006 11:07

Mit?h?n se mun uneni tiesi, kun uiskentelin kirkkaassa, l?mpim?ss?, ihanassa vedess? viime y?n?? Osaakos kukaan tulkita?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 18 Elo 2006 20:29

1) palasit kohtuun

2) rakastuit mieheesi uudestaan

3) olet l?yt?nyt sis?lt?si jotain sellaista mit? olet kaivannut kauan

terv. diploomiunienselitt?j

eikkuli

ViestiKirjoittaja eikkuli » 18 Elo 2006 20:37

:oops: vai tuollaista se tiesi...

Selvitt?isik? unenselitt?j? sitten, miksi nuorena n?in paljon sotaunia. Sellaisia nekin, ett? muistan viel?kin. Yhdess?kin olin taistelulaivalla ja mukanani oli noin viisivuotias vaaleatukkainen pikkupoika... :roll:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 18 Elo 2006 20:49

Vaaleatukkainen pikkupoika - hmph. Kerubi siis. Unesi tarkoittivat yksinkertaisesti sit?, ett? el?m?n taistelu pelotti sinua ja pidit itse?si liian viattomana osallistumaan taistoon.

terv. Tiploomiunienselittaj? (honoris causae)

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 18 Elo 2006 21:48

Ent?p? sitten, jos osaa lent???
Yleens? unet unohtaa melkein heti, mutta mieleeni on j??nyt vuosien takaa uni, jossa lensin maalaismaisemassa ja laskeuduin oikein vihre?lle niitylle joen rantaan. Taivas oli niin sininen kuin olla voi. Eli v?rillinen lentouni. Sellaisen kun n?kisi uudestaan...

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 18 Elo 2006 22:02

Tuo on j?nn?. Min? lenn?n usein unissani. Esimerkiksi minulla on kiire muka, niin nousen jalkak?yt?v?ll? ilmaan ja lenn?n kohteeseen.

Mutta minulla on ollut my?s niit? ns. paranormaaleja juttuja ett? katselen itse?ni nukkumassa ja leijailen katossa. Unen ja valveen v?limailla. Se painoton tunne on v?h?n kumma, oikeastaan ep?miellytt?v?. Mutta unessa lent?minen on kivaa :D .

Se tarkoittaa, ett? olet aloittamassa jotakin sellaista, joka nostaa mielesi yl?s ja ulos arjesta.

Jokohan saan tohtorin tittelin unien selityksess

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 18 Elo 2006 22:23

Ja meik?l?inen kun menee korkealle paikalle, se tiet?? sit?, ett? kohta roikutaan katonreunalla eik? mit??n liidell?...

Mutta noita kirkkaita v?rej? olen n?hnyt ja ne unet ovat j??neet mieleen.

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 18 Elo 2006 22:34

Min?kin lenn?n unissani joskus, aika harvoin. Mutta joskus lukiossa ollessani n?in niin ihmeellisen lentounen, ett? muistan sen viel?kin.

Liihottelin kotikaupunkini torin yl?puolella, oli syksy, ja torilla myytiin nahkiaisia, suurta herkkuani. Liihottelun lomassa k?vin nappaamassa ev??kseni v?lill? yhden nahkiaisen, s?in sit? lennelless?ni ja v?lill? lauloin kovalla ??nell? yht? kappaletta musikaalista My Fair Lady. En muista sen nime?, mutta se alkaa tai ainakin yksi s?keist? alkaa "Paljon suklaata tahtoisin..." Kertos?keess? toistellaan "ihanaa, ihanaa". Siell? sit? torin yl?puolella sy?tiin nahkiaisia ja laulettiin lent?misen lomassa.

Muistan senkin, kun aamulla her?tess?ni mietin, ett? t?ss? ei ihan oikeasti ole en?? mit??n j?rke?.

Viime y?n? taivalsin jossain vaikeakulkuisessa viidakossa k?dess?ni k?yr? viidakkoveitsi, sellainen kammottava vehje, jota olen n?hnyt jossain Tarzan-filmeiss?. Ei sek??n niin j?rkev?lt? tuntunut :? .
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 19 Elo 2006 19:35

M? olin viime y?n? m?kill? saunomassa. Kahvilla istuivat my?s vaari - joka ei halunnut diabeteksensa takia ottaa pullaa - ?iti, is? ja systeri. Joku oli laittanut mun s?ngyn p??lle vesimukin, jonka siirsin piirongin p??lle. V?h?n ajan kuluttua se oli laitettu tyynyn p??lle ja taas m? siirsin sen pois.
Lis?yksen? mainittakoon, ett? vaari ja ?iti ovat kuolleet.

Eli mit?s tiploomiunienselvitt?j? t?st? sanoo?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 19 Elo 2006 19:52

Malaga kirjoitti:M? olin viime y?n? m?kill? saunomassa. Kahvilla istuivat my?s vaari - joka ei halunnut diabeteksensa takia ottaa pullaa - ?iti, is? ja systeri. Joku oli laittanut mun s?ngyn p??lle vesimukin, jonka siirsin piirongin p??lle. V?h?n ajan kuluttua se oli laitettu tyynyn p??lle ja taas m? siirsin sen pois.
Lis?yksen? mainittakoon, ett? vaari ja ?iti ovat kuolleet.

Eli mit?s tiploomiunienselvitt?j? t?st? sanoo?

T?m?p?s oli kaunis ja kiehtova uni! Siin? on puhtauden symboleja (saunominen ja vesi), el?vi? ja kuolleita!

Tiplooniuneneselitt?j? py?r?ytt?? ajatusten mylly?... ja selityst? kimpoaa:

Vaarisi, joka ei ota pullaa, viestitt?? ett? olet valinnut oikean el?m?ntavan hiilaritietoiseksi ryhdytty?si ja ?itisi vahvistaa sen laittamalla s?nkyysi ikuisen el?m?n symbolin (vain ?idit ovat niin j??r?p?it?, ett? k?yv?t kerran siirretyn siirt?m?ss? takaisin :P ).

Hih, tulipas arkinen selitys. Vaikuttikohan tuo nansikan uni tiploomiunenselitt?j?n myllyyn... :wink:

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 07 Syys 2006 10:42

N?in viime y?n? unta, ett? olin ammatiltani rutinoitunut k?til?. Ei siin? ehk? olisikaan mit??n ihmeellist?, mutta unessa tottunein ottein valmistauduin avustamaan synnytt?j?? - joka oli MIES! :shock:

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 21 Marras 2006 17:52

Olin sukuloimassa Ruotsissa. Talo ei kyll? muistuttanut tippaakaan heid?n oikeata taloaan. Jostain syyst? j?in yksin sinne - heid?n piti l?hte? k?ym??n jossain. Ovikello soi ja ajattelin etten avaa, mutta kurkistin kuitenkin pihalle. Siell? oli pikkuserkkuni (joka kuuluu t?h?n samaan sukuun), joten menin pihalle tervehtim??n.

No niin, mit?s t?m? uni kertoo :mitvit:

Paluu