Viime yön unet

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 23 Huhti 2007 12:38

nansikka kirjoitti:Apua, unien tulkintaa. Tiedoksi ett? olen n?hnyt viime aikoina todella paljon erilaisia unia, enk? ole hetkeen n?hnyt niit?.

Viime y?n? n?in unta, ett? oli kes? ja olin S?rk?nniemess?. Sen delfiinialtaassa oli hiton iso maitovalas, joka oli jotenkin villi ja vaarallinen. Paikalla oli min? ja kaksi nuorempaa poikaa. Teht?v?mme oli uida kilpaa maitovalaan kanssa altaan l?pi, ja yritt?? selvit? altaasta yl?s ennen kuin maitovalas hy?kk?si meid?n p??llemme :roll: Molemmat pojat selvisiv?t teht?v?st?, mutta itse p??tin ett? en halunnut kokeilla edes koko asiaa, koska valas oli hullu ja pojat kauhuissaan kun uivat sit? pakoon. Muistan ett? sain yleist? h?pe?? osakseni, koska kielt?ydyin teht?v?st?. Uni loppui siihen, ett? olin yll?tt?en koulun k?yt?v?ll? kertomassa yst?v?lleni ett? "N?in unta ett? uin maitovalaiden kanssa" ja t?m? pudisti p??t??n kohtalokkaasti ja sanoi "Ei se ollut unta. Se tapahtui eilen". Sitten her?sin lopulta ja huomasin kaikkien juttujen olleen unta :mrgreen:

Nansikan uni oli niin vaikea tulkittava, ett? piti nukkua kaksi y?t? asian p??lle...
Ensimm?isen? y?n? n?in (el?m?ni ensimm?isen kerran) Nansikasta unta: Kolmivuotias lapsi tuli minulle h?diss??n sanomaan, ett? nyt minun pit?? puuttua tilanteeseen, Nansikalla on pahat paikat. Min? olin ollut tietoinen saatananpalvontatilaisuudesta, mutta ajatellut ett? en puutu toisten ihmisten tekemisiin. Mutta lasten ja imev?isten suusta jne. Niinp? rynt?sin Nansikkaa auttamaan. Kummastukseni oli suuri kun saatananpalvontatilaisuus olikin luokkahuoneessa ja Nansikka istui suht rauhallisena paikallaan. Mutta koska lapsi jne. , keskeytin tilaisuuden ja vein Nansikan pois. Uhkasin viel? l?htiess?ni ett? teen noitavoimillani teist? kaikista pojista m****nattomia ja tyt?ist? mahoja, jos Nansikkaa viel? kiusaatte... :P. Nansikka kiitti minua ja sanoi, ett? h?nen olonsa oli ollut todella ahdistunut.
Viime y?n j?lkeen tajusin, ett? valas on ?idillisyyden ja imett?misen symboli. Mutta kelle Nansikka on ?iti ja joutuu ik??n kuin imett?m??n (t?m? on nyt ymm?rrett?v? symbolisesti eik? konkreettisesti ;))? Onko sinulla joku yst?v?,jolle joudut olemaan ?itin?, vaikket haluaisi? Unesi viittaa siihen,ett? kyseess? on joku poika.

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 28 Touko 2007 18:40

Voi kun muistaisin mit? kaikkea viime y?n? tapahtui :uni: :mrgreen: .

Olin myynyt asuntoni tuttava pariskunnalle ja ostanut heid?n entisen. T?m? pariskunta muutti minun kaksiooni kahden lapsensa kanssa. En tied? montako huonetta tuossa uudessa asunnossani oli, mutta se oli huomattavasti suurempi kuin omani ja osa heid?n tavaroistaan oli viel? siell?. (Loppuvaiheessa unta viel? ihmettelin miten olen voinut myyd? tuon asuntoni heille, sill? se oli edellinen asuntoni, jonka olin jo myynyt kolmannelle osapuolelle monta vuotta sitten.)
Tutkin kaappien ja kirjahyllyn sis?lt??.
Pikkuserkkuni Ruotsista oli vierailulla ja meill? oli jotain "s?pin??" kesken?mme.
Meille (useammalle) tuotiin ruokaa valmiina, mutta se piti noutaa ulkoa roskalaatikkoa muistuttavasta p?nt?st?. S?imme ja ruokailun j?lkeen tein l?ht?? t?ihin. Pikkuserkkuni oli kirjoittanut minulle jo j??hyv?isviestin s?nkyyn, jonka n?in siin? vaiheessa.

Jotain t?llaista :tsih: :roll: katselin viime y?n?.
Nyt on taas tiploomiunien selvitt?j?ll? tekemist? :vinks: .

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 04 Kesä 2007 18:02

Huomasin t?m?n vasta nyt... Pit?? nukkua y?n yli ::loel::

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 05 Kesä 2007 8:58

Malaga kirjoitti

Olin myynyt asuntoni tuttava pariskunnalle ja ostanut heid?n entisen. T?m? pariskunta muutti minun kaksiooni kahden lapsensa kanssa. En tied? montako huonetta tuossa uudessa asunnossani oli, mutta se oli huomattavasti suurempi kuin omani ja osa heid?n tavaroistaan oli viel? siell?. (Loppuvaiheessa unta viel? ihmettelin miten olen voinut myyd? tuon asuntoni heille, sill? se oli edellinen asuntoni, jonka olin jo myynyt kolmannelle osapuolelle monta vuotta sitten.)
Tutkin kaappien ja kirjahyllyn sis?lt??.
Pikkuserkkuni Ruotsista oli vierailulla ja meill? oli jotain "s?pin??" kesken?mme.
Meille (useammalle) tuotiin ruokaa valmiina, mutta se piti noutaa ulkoa roskalaatikkoa muistuttavasta p?nt?st?. S?imme ja ruokailun j?lkeen tein l?ht?? t?ihin. Pikkuserkkuni oli kirjoittanut minulle jo j??hyv?isviestin s?nkyyn, jonka n?in siin? vaiheessa.

Jotain t?llaista katselin viime y?n?.
Nyt on taas tiploomiunien selvitt?j?ll? tekemist? .

Asunnot ja talot ovat aina oman mielesi symboleita. Nykyisess? "asunnossasi" olet ehk? piiloutunut mukavuusrajojen sis?lle? Iso, uusi /entinen oma/ jne. kertoo entisest? min?st?si, joka haluaa uudestaan esiin.
Kaappien ja kirjahyllyjen tutkiminen tarkoittaa, ett? tutustut itseesi ja omiin syvyyksiisi, luotaat omia tunnenurkkauksiasi.
Taas tuo Ruotsi! Mit?h?n "s?pin??" sielt? on tulossa, vaikka t?ll? kertaa p??ttyikin j??hyv?iskirjeeseen...
Tuodun roskisruoan sy?minen on kyll? j?nn? kuva. Et tunnu kuitenkaa pahastuneen ruoasta, jospa kyse vaan on siit?, ett? ruoka on nyt toissijainen asia el?m?ss?si?

Hauskasti muuten jaoit yhdyssanan: tiploomiunien selvitt?j?. Sin? n?et tiploomiunia ja min? selvittelen :)

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 05 Kesä 2007 22:58

Varpu kirjoitti:Taas tuo Ruotsi! Mit?h?n "s?pin??" sielt? on tulossa, vaikka t?ll? kertaa p??ttyikin j??hyv?iskirjeeseen...

Niin, viimeksi sielt? on muuttanut lyhytaikaselle suhteelleni uusi morsian :prinssi:

Varpu kirjoitti:Hauskasti muuten jaoit yhdyssanan: tiploomiunien selvitt?j?. Sin? n?et tiploomiunia ja min? selvittelen :)

Tuo oli vahinko :kapa:

Sinilintu

ViestiKirjoittaja Sinilintu » 08 Kesä 2007 9:32

:huomenta: N?in viime y?n? unta. Her?sin ja ajattelin, ett? t?m? uni pit?? muistaa viel? aamullakin ja kirjoittaa t?nne. ::loel::

Siis n?in unta, ett? oli joku kokoontuminen hiilaritietoisten naisten kanssa. Sellaista intensiivist? keskustelua. Malaga siin? oli farkkutakki p??ll? ja Anja aineskin, ja muita naisia my?s. Sellaista intensiivist? keskustelua ehk? tiukkaakin. Siihen sitten her?sin...

Luin tuota Malagan arkitarinointia illalla ja j?i ehk? joteski p??lle n?m? asiat...

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 08 Kesä 2007 9:53

Sinilintu kirjoitti::huomenta: N?in viime y?n? unta. Her?sin ja ajattelin, ett? t?m? uni pit?? muistaa viel? aamullakin ja kirjoittaa t?nne. ::loel::

Siis n?in unta, ett? oli joku kokoontuminen hiilaritietoisten naisten kanssa. Sellaista intensiivist? keskustelua. Malaga siin? oli farkkutakki p??ll? ja Anja aineskin, ja muita naisia my?s. Sellaista intensiivist? keskustelua ehk? tiukkaakin. Siihen sitten her?sin...

Luin tuota Malagan arkitarinointia illalla ja j?i ehk? joteski p??lle n?m? asiat...

Ehk?p? joskus kannattaisi toteuttaa tuo unesi. :)

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 10 Kesä 2007 17:30

hiilaritietoiset kirjoitti:
Sinilintu kirjoitti::huomenta: N?in viime y?n? unta. Her?sin ja ajattelin, ett? t?m? uni pit?? muistaa viel? aamullakin ja kirjoittaa t?nne. ::loel::

Ehk?p? joskus kannattaisi toteuttaa tuo unesi. :)

:nod: m? voisin tulla farkkupaita p??ll?ni mukaan, sill? farkkutakkia en omista :juhla:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 16 Kesä 2007 8:30

:rofl: :rotfl:

Tarkoin varjeltu salaisuuteni on paljastunut 8)
Tosin tekniset taitoni ovat niin suuri salaisuus, ett? ne ovat itselt?nikin j??neet piiloon... Tarvitsen insin??rimiest?ni avuksi jopa kaukos??timen k?ytt??n :oops:

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 28 Elo 2007 21:00

Olin syntym?kaupungissa Kauppakatu 14:n kohdalla. Kadulla oli pys?k?ityn? auto ja sen l?hettyvill? seisoi mies, nainen ja kaksi lasta. Toinen mies tuli r?hisem??n miehelle, l?hes tappelu siit? tuli ja nainen k??nsi lapsien p??t itse??n kohti, jotteiv?t n?m? n?kisi tapahtumaa. Lopulta ensimm?inen mies hypp?si autoon ja toinen ampui h?nen per??ns?.
Seuraavana p?iv?n? olin k?velyll? kahden luokkakaverini kanssa ja er?s mies laukoi pyssyll??n, onneksi ne olivat vain paukkupanoksia. Menimme johonkin katsomoon ja aloin kertoa yst?villeni tuota eilist? tapahtumaa. Mirja ei uskonut sanaakaan ja sai lopulta Tiinankin olemaan samaa mielt? kanssaan. Loukkaannuin hirve?sti ja ihmettelin heille, mist? he kuvittelevat minun keksineen tuollaisen tarinan. L?hdin lopulta pois ja kadulla harmittelin, etten ollut tajunnut vedota t?m?n p?iv?n ammuskeluun kertomukseni lomassa.

N?iss? mun unissani ei ole mit??n j?rke? :crazy_3: :kohautus: .

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 03 Syys 2007 9:50

No kukas selitt?is mun uneni ::loel:: :

N?in unta ett? kuljin (ilmeisesti) Saksassa yst?v?ni kanssa, joka teki itsemurhan noin kymmenen vuotta sitten. Yst?v?ni selitti minulle teett?v?ns? nyky??n frakkinsa r??t?lill? (ei el?ess??n taatusti koskaan omistanut frakkia...). Sitten menimme katsomaan jalkapallo-ottelua, jossa cheerladein? (ei kirtusvirne) toimi mieskuoro, jonka j?senet olivat ik??n kuin hiihtopummeja jalkapallossa. He siis lauloivat kuorossa hengen nostattamiseksi ja saivat sill? tavoin hankituksi yll?pitonsa :roll: .

Sitten suunnittelimme yst?v?ni kanssa juhlia. H?n kysyi kutsuisimmeko h?nen ex-vaimonsa. Min? tuumin, ettei ex-vaimo ole viel? kyps? tapaamaan h?nt?...

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 03 Syys 2007 22:56

No tuota :shy: :thinking:

Kuollut yst?v?si on tullut kertomaan sinulle jonkun asian, ihmissuhteen tai ajanjakson p??ttymisest?. Mutta kyseess? on kuitenkin positiivinen tapahtuma, koska frakki on uusi, se merkitsee tuoreita ideoita ja r??t?li muotoilee asenteitasi k?ytt?kelpoisempaan kuntoon.
Peli taas viittaa siihen, ett? joudut tekem??n tosissasi t?it? t?m?n uuden asian parissa. Se ett? kuorolaiset olivat hiiht?ji?, viittaa reippaaseen ja tervehenkiseen mielialaan.
Juhlien suunnitteleminen on my?s positiivista ja se, ettet halunnut kutsua yst?v?si ex?? mukaan viittaa uusiin ajatuksiin.

Mutta ehk? on parempi, jos vain katselen unia enk? yrit? tulkita niit? :bolt:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 04 Syys 2007 9:28

Malaga kirjoitti:No tuota :shy: :thinking:

Kuollut yst?v?si on tullut kertomaan sinulle jonkun asian, ihmissuhteen tai ajanjakson p??ttymisest?. Mutta kyseess? on kuitenkin positiivinen tapahtuma, koska frakki on uusi, se merkitsee tuoreita ideoita ja r??t?li muotoilee asenteitasi k?ytt?kelpoisempaan kuntoon.
Peli taas viittaa siihen, ett? joudut tekem??n tosissasi t?it? t?m?n uuden asian parissa. Se ett? kuorolaiset olivat hiiht?ji?, viittaa reippaaseen ja tervehenkiseen mielialaan.
Juhlien suunnitteleminen on my?s positiivista ja se, ettet halunnut kutsua yst?v?si ex?? mukaan viittaa uusiin ajatuksiin.

Mutta ehk? on parempi, jos vain katselen unia enk? yrit? tulkita niit? :bolt:

P?invastoin! Selityksesi sopi kuin nyrkki silm??n t?m?nhetkiseen el?m?ntilanteeseeni, enk? tosiaan osannut itse tulkita untani. Tuli mieleen yksi selv?n?kij?, joka sanoi minulle ett? olen itse selv?n?kij?, mutta omaa el?m??ni en osaa n?hd?... H?n oli muuten niit? jotka kahvinporoista ja pelikorteista ennustavat ;) :crazy2:

PS. Nyt huomasin todella merkitt?v?n jutun: AINA aiemmin kun minulla on ollut el?m?nmuutos meneill??n, olen n?hnyt unta t?m?n unen henkil?n ex-vaimosta, joka oli nuoruudenyst?v?ni ja kai l?heisin naisyst?v?, mit? mulla koskaan on ollut. Mutta nyt siis uneen ilmaantui tuon naisen ex-mies, joka tosin h?nkin on nuoruudenyst?v?ni ja oli yhteen aikaan hyvin l?heinen yst?v?, mutta josta en tied? unta n?hneeni koskaan aiemmin...

Paluu