Viime yön unet

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 03 Tammi 2007 21:03

Varpu kirjoitti:No, voi jessus. Sinun unesi ovat sellaisia, ett? minun pit?? aina nukkua y?n yli niitten selvitt?miseksi ::loel:: .

:nod: m? tied?n olevani hankala tyyppi :tsih:

Varpu kirjoitti:Jotenkin t?m? uni oli sellainen, ett? ensimm?iseksi mieleen tulivat ty?asiat. Onko ty?paikallasi projekteja, jotka tuntuvat sinusta sekavilta tai ep?k?yt?nn?llisilt? tai jopa typerilt?? Ja kuitenkin sinulta vaaditaan isoa panosta.

No ainakin kiireet alkavat vuoden alusta.

Varpu kirjoitti:Ilmeisesti joudut vapaa-aikanasikin olemaan jonkinlaisessa suorittajan tai asioitten kasassapit?j?n roolissa?

Hmmm... yksi uusi juttu kyll? alkaa t?ss? kuussa ja lis?ksi minut valittiin yhteen hallitukseen varaj?seneksi (tietysti suostumuksellani).

Varpu kirjoitti:Ehk? olet yksinkertaisesti v?synyt selvittelem??n t?it? ja toisten ongelmia, ja haluaisit rauhassa keskitty? omiisi. Ehk? voisit opetella tervett? itsekkyytt??

Mutta tuo uusi juttu on kyll? l?ht?isin oikeastaan omasta aloitteestani, mutta toki asia j?nnitt??.
Toisaalta olen kyll? sit? mielt?, ett? ty? h?iritsee vapaa-aikaani.

Varpu kirjoitti:N?m? viimemainitut ovat taas vain ehdotuksia, kun en tunne sinua. Itse tied?t parhaiten, ja osaat mietti? eteenp?in.

terveisin Tiploomiselvitt?j?, jonka pit?isi kiireen vilkkaa selvitt?? oma ty?p?yt?ns? :oops:

Kiitos taas, palaan asiaan kunhan katselen lis?? selvitett?v?? :uni:

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 07 Tammi 2007 15:12

Mun unet on todella ihmeellisi?. Ja kun ottaa huomioon, ett? nukun y?ni p?tkiss?, niin kumman paljon ehdin silti niit? katsella.

T?n? aamuna n?in unta, ett? istuimme ty?porukalla (aivan outoja naisia) kahvip?yd?ss? ja yst?v?ttereni tuli kysym??n haluaisimmeko kermalik??ri? kahvin kanssa. Ensin ajattelimme, ett? sit? voisi kaataa suoraan kahvin joukkoon, ettei asiaa vaan huomattaisi, sill? talossa oli joku tarkastaja liikkeell?. Tulimme lopulta kuitenkin siihen johtop??t?kseen, ett? j?t?mme t?ll? kertaa lik??rin nauttimatta.
L?hdin sitten k?ym??n kaupassa (ei muistuttanut mit??n tuttua kauppaa). Olisin ostanut kahvillemme t?ytekakun, mutta kun tiedustelin sellaista tiskilt?, oli kaikki jo myyty. Joku nuorimies oli l?hist?ll? tikkailla tekem?ss? jotain.
Siirryin pitemm?lle kauppaan ja n?in syntym?paikkakunnalta tutun pariskunnan, mutta mies istui py?r?tuolissa ja nainen oli paljon laihempi kuin todellisuudessa. En ollut ensin varma ovatko he todella n?m? tutut vai muistuttavatko vain kovasti heit?. He sitten puhuttelivat minua, joten asia varmistui.
Otin koriini kimpun punaisia ruusuja ja t?rm?sin kahteen syntym?paikkakuntani naiseen, jotka ovat olleet pankissa t?iss?. Totesin, ett? t?nneh?n on tullut paljon tuttuja ostoksille. Heilt? tiedustelin my?s tuosta pariskunnasta. Kun mies oli jakanut postia (ei tod. posteljooni) h?n oli saanut jonkun loisen aivoihinsa, mik? oli sitten huonontanut kuntoa ja mielenterveytt?. Huoli puolestaan oli laihduttanut naista.
Seuraavaksi se tikapuilla ollut mies kysyi olinko saanut sit? kakkua, olin ollut niin s?p? kun olin sit? kysynyt.
Kiersin karkkihylly? etsien salmiakkia ja suklaata, lis?ksi otin p??si?israkeita. Joku huomautti, ett? tuolla m??r?ll? p?rj?? kauan.
Jossain vaiheessa olin laittanut korin maahan tutkiessani jotain tavaraa. Etsin koriani ja l?ysin sen jonkun ostosk?rryjen alta, tunnistin ostokseni niist? ruusuista.
Sitten suuntasin kassalle, niit? oli vain kaksi. Kun l?hestyin toista, myyj? sulki sen juuri ja k?ski menn? toiselle. Liityin jonoon, jossa oli nelj? asiakasta edell?ni. Yksi nainen kuitenkin ohitti jonon ja olimme juuri nostamassa meteli? siit? kun puhelimeni her?tti minut. Joten en tied? lynkkasimmeko t?din.

Toivottavasti muillakin on yht? hauskaa n?iden unieni kanssa kuin minulla.

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 11 Tammi 2007 15:00

Malaga kirjoitti:T?n? aamuna n?in unta, ett? istuimme ty?porukalla (aivan outoja naisia) kahvip?yd?ss? ja yst?v?ttereni tuli kysym??n haluaisimmeko kermalik??ri? kahvin kanssa.

Olisin ostanut kahvillemme t?ytekakun, mutta kun tiedustelin sellaista tiskilt?, oli kaikki jo myyty. Joku nuorimies oli l?hist?ll? tikkailla tekem?ss? jotain.

Otin koriini kimpun punaisia ruusuja

Kiersin karkkihylly? etsien salmiakkia ja suklaata, lis?ksi otin p??si?israkeita

Kaikenlaisista herkuista sin?kin uneksit ::loel::

Kun mies oli jakanut postia (ei tod. posteljooni) h?n oli saanut jonkun loisen aivoihinsa, mik? oli sitten huonontanut kuntoa ja mielenterveytt?. Huoli puolestaan oli laihduttanut naista.

luterilainen moraali pukkaa pintaan...

Joten en tied? lynkkasimmeko t?din.

Ylimin? naputtaa "herkuttelusta" ;)

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 11 Tammi 2007 16:26

Varpu on vastannut tuohon Malagan kysymykseen, siksi sinulle tuli ilmoitus siit?. Ilmoitukset saa pois p??lt? k?ytt?j?tiedoissa, jos haluaa.

Unipalsta syntyi itsest??n t?nne. Jos olet hyv? tulkitsija, voit toki antaa oman n?kemyksesi tulkituista unista ;). T?m? on nyt t?llainen palstan kevennysosa - horoskooppiosio tietysti tehd??n, kun saadaan palstalle hyv? t?htien tulkitsija (taikka toimitukseen uusi kes?apulainen).

Tuon unesi tulkinnan j?t?n taitavammille, siit? ei minun mieleeni tule kuin Salkkarien Elina. :mrgreen:

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 11 Tammi 2007 16:40

susana kirjoitti: hei miten ootte saanneet kuvanne tonne?kiitos vastauksista etuk?teen..
:mrgreen: ::loel:: :roll:

K?ytt?j?tiedoissa on kohta: linkki ulkopuoliseen avattareen, siihen kun laittaa kuvan web-osoitteen, pit?isi n?ky?.

Kuva

Esimerkiksi tuon yll? olevan kuvan saa avattareksi, kun klikkaa hiiren oikean puolista n?pp?int? kuvan p??ll? ja siit? kohta Ominaisuudet, sitten maalaa siit? n?kyv?n nettiosoitteen ja kopioi muistiin (hiiren oikean nappulan takaa l?ytyy kopiointi) ja siit? sitten liitt?? osoitteen avattareen k?ytt?j?tietoihin.

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 11 Tammi 2007 18:06

n?in unta ett? ex naapurini, joka silloin oli parhaimpia yst?vi?nim meni naimisiin kuolleen mihens? kanssa,mutts h?n ei ollut kuollu siin? unessa. sitten sinne tuli tosi tv kuvaamaan ja asunto n?ytti t?rkyiselt? ja toivoin ettei omani olisi t?m?n n?k?inen

Tosi-tv viittaa siihen, ett? jotenkin peilaat omaa arkeasi t?ss? unessa.

l?hdettiin sitten vitte?m??n h?it? ja morsian oli raskaana ja voi pahoin eik? en?? ollutkaan ex-naapurini, vaan joku muu,en tied?. ravintola ei ollut kunnolla auki ja saimme joitakin t?rkyisi? joulu servettej? ja eripari kynttil?it?,

Todellisuus ei todellakaan aina vastaa virtuaali- ja muita unelmia. T?rkyiset jouluservetit ja eriparikynttil?t kertovat, ettet ole oikein tyytyv?inen asioihin, joita todellisuus sinulle tarjoaa.

kun katsoin morsiammen p?yt??n siell? sytytettiin paljon isompi kynttil?,olin kateellinen.

Niin, joskus toisilla vaan on isompi kynttil?. Hyv? kun tiedostat kateutesi :D

sitten katselin yst?vieni kanssa kun joku vanhempi rova k?velee vain sukkahousuissa kadulla ihan p?iss??n. nauroimme ja katselimme vaan ett? onpa hyvin s?ilynyt ik?isekseen.

Olipas sympaattinen vanha rouva. N?in h?net jo sieluni silmin sukkahousut p??ss??n ja p?iss??n. :mrgreen:
Ehk? sin? haluaisit vanhempana el?? yht? iloisena ja hyvins?ilyneen??

Jotenkin unestasi j?i sellainen vaikutelma, ett? ehk? haluaisit muutaa jotakin el?m?st?si?

terv. tiploomiunenselitt?j? ja osa-aika-noita-akka

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 12 Tammi 2007 10:36

Sanon ett? mee Salkkareihin k?sikirjoittajaksi, sulla on luontaisia kykyj?, oli kyll? niin vauhdikas uni :D !

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 13 Tammi 2007 11:41

Eik?s anakondat asustele vaan tuolla ameriikan mantereella? Eli ensi kerralla kun n?et unta anakondista Thaimaassa, niin voit jo siin? unessasi nipist?? itse?si ja todeta, ett? sori, ei mee t?? painajainen l?pi. :P

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 13 Tammi 2007 21:33

Min? tanssin pari vuotta sitten tiikerin kanssa. Mit?h?n sekin sitten tarkoitti?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 14 Tammi 2007 6:03

Malaga kirjoitti:Min? tanssin pari vuotta sitten tiikerin kanssa. Mit?h?n sekin sitten tarkoitti?

"Tanssii tiikerin kanssa..." = sinun oli ylitett?v? joku oikein iso pelkosi...

Paluu