Maailman kapein vyötärö

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Malaga

Maailman kapein vy?t?r?

ViestiKirjoittaja Malaga » 01 Helmi 2008 10:02

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 01 Helmi 2008 10:55

Thight Lacingin harrastajia l?ytyy Suomestakin. Googletin joskus vuosi takaperin aiheesta, ja on uskomatonta, ett? l?nsimaista todellakin l?ytyy naisia, joiden mielest? on t?ysin normaalia pit?? korsettia y?t? p?iv??...

Yksi n?ist? hempukoista suvaitsi jopa olla sit? mielt?, ett? muut naiset paheksuu heid?n korsetin k?ytt???n, koska he ovat kateellisia, kun eiv?t itse uskalla olla ah niin naisellisia ja survoa sis?elimi??n lyttyyn n?ytt??kseen Vampiralta.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 01 Helmi 2008 14:50

Sit? aina n?iden itse aiheutettujen erikoisuuksien ??ress? alkaa mietti?, ett? mik?h?n se on se oikea syy tuossakin taustalla t?m?ntyyppiseen toimintaan. Ei Oprah vissiin l?hett?ny tuota dr. Philin pakeille...

:buck:

pete

ViestiKirjoittaja pete » 01 Helmi 2008 15:26

Ja Oprah varmaan oikein ylpe?n? esitteli n?iden MAHTAVIEN naisten saavutuksia, samaan tyyliin kuin alastomina saippua mainoksisa esiintyneit? hiukka kypsempi? naisia. (ja yleis? hurrasi ja kiljui kuin viimeist? p?iv??) :shock:

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 03 Helmi 2008 12:38

Tuon naisen rinnalla olen tyytyv?inen jokaisesta vy?t?r?ll? olevasta sentist
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Paluu