Mikä ärsyttää nyt- ketju

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Omega

Mik? ?rsytt?? nyt- ketju

ViestiKirjoittaja Omega » 15 Syys 2006 19:18

Aloitan ketjun, jossa jokainen saa purkaa tuntojaan. Eli mik? ottaa p??h?n just nyt?

Mua p?nnii, ett? naapuri ei ole putsannut grilli??n koko kes?n? ja nyt kun oli terassin ovi auki, niin eik?s sielt? tulvahtanut kotiini hirvitt?v?t h?rskin rasvan ja palaneen karstan hajut! Luulin ensin, ett? olin unohtanut itse laittaa uunin pois p??lt?, ja etsiskelin jo sammutuspeitett?, kunnes tajusin, ett? naapurihan se siell? "l?mmitteli grilli??n". Mahtaa tulla ihanat aromit ja nyanssit ruokaan kun kypsent?? sit? h?rskiintyneen palaneen rasvan k?ryss??

(aah, naapureita on niin ihana haukkua!)

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 15 Syys 2006 21:12

mua ?rsytt?? se, ett? k?yty?ni (urheasti) t?n??n hoitamassa hampaita kuntoon ne nyt vihlovat niin kovasti, ett? sattuu kun sy?n irtokarkkeja. karpin karu arki?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 15 Syys 2006 21:50

Hei, eth?n sin? itse?si rankaise, vaan yrit?t l??kit?/lohduttaa! Helpottaisko KYLM? jotenkin keuhkoputkia? Laita joku kylm?kalle pyyhkeen v?liin ja kokeile.

toivottelee Puoskari-Varpu :P

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 15 Syys 2006 21:57

Siis sy?d??nk? se kylm?kalle pyyhkeineen... ::PP

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 15 Syys 2006 22:15

Munap??! Elikk?s viisastelija suomeksi! Se pistet??n rinnan p??lle helpottamaan oloa. ::PP

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 15 Syys 2006 22:32

Kuva Ahaa, n?ink?s...

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 13 Joulu 2006 14:35

Ty?paikkamme ruokalaan tuli hiljattain uudistus, ett? jos ottaa pelk?n salaatin (3,10?), niin voi ostaa erikseen lisukkeeksi proteiinilis?n (1,50?). Menin eilen innoissani sinne sitten sy?m??n ja pettymys oli suuri, kun tuo "proteiinilis?" olikin pieni kupillinen, joka sis?lsi noin 30g kuivia kananrintafilett? paloina ja saman verran ananasta. Mik?s proteiinilis? se ananas on? Laitoin ruokalaan kipakkaa palautetta, ett? naapurikaupasta saan kokonaisen grillatun broilerin hintaan 3,90? - pit?k?? ruikut annoksenne! ?rrinmurrin.... :kipakka:

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 26 Tammi 2007 15:19

Minua yleisvituttaa. On vituttanut koko p?iv?n.

*AIKALIS?*

Meinasin kirjoittaa, ett? vituttaa kun vituttaa ilman syyt?, mutta yst?v?llinen asiakas tarjosi ihan oikean syyn vitutukseen.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

Malla

ViestiKirjoittaja Malla » 06 Helmi 2007 14:22

?rsytt?? t?? pakkanen, ja kylm? tuuli. Olis nyt joku kohtuus s??oloissakin, esmerkiksi 5-7 astetta ja tyynt?. Aurinko on kyll? jees!

?rsytt?? my?s, kun paino ei hievahda mihink??n. Seilaa vaan puoli kiloa yl?s ja alas. Onneksi ei sent??n nouse :oops:

?rsytt?? niin ett? v?sytt??. Huoks. Surettaa ja ?rsytt?? ja v?sytt??, kun aika monta ihmist? l?helt? on kuollut. Kirkakin kuoli ja oli syntynyt vasta 1950, samana vuonna kuin min?...Huoks.

Paluu