Mikä ärsyttää nyt- ketju

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Malla

ViestiKirjoittaja Malla » 25 Helmi 2007 11:06

Minuakin ?rsytt?? aina vaan. En meinannut saada illalla unta ja valvoin varmaan kolmeen. Her?sin nen? aivan tukossa ja silm?t vetist?vin?. Flunssa on yht? ikuista kuin l?ski :mrgreen: :mrgreen: Olen lohdutellut itse?ni muutamalla suklaalevyll?. Onneksi tummilla sellaisilla, eli niin karppia, niin karppia...

On l?hdett?v? tyhjent?m??n anoppivainaan taloa, ei auta. Tuntuu pahalta penkoa toisten tavaroita. Valitin miehelle, ett? sekin tuntuu pahalta ett? joku penkoo minun komeroitani sitten joskus. Mies siihen, ett? penkokoon vaan.

Miest? en aio t?n??n laittaa m?keen: h?n oli siivonnut eilen t?iss? ollessani - olin ihan hoomoilasena :shock:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 25 Helmi 2007 23:42

peppi kirjoitti:Sitten: mies jaksaa ?rsytt?? aina vaan, laitan sen pian m?elle ja rupeen yksinhuoltajaksi, kuinka oon ikin? voinut olla niin ??li?, ett? olen sortunut tommoseen! Ja sitten se kirottu on niin hyv? noiden lasten kanssa, ett? MIN? saan huonon omantunnon jos eroan siit?, eik? lapset n?e sit? joka p?iv?. :duh: .

En ole saanut moneen viikkoon luettua yht??n ainoata rivi? p??sykoekirjoista. Taitaa menn? t?m? haku ohi, jos en jotenkin saa itse?ni ajettua hirvitt?v??n lukuraivoon. Mik?h?n mulla on, kun ne kirjatkin on kiinnostavia, niin en sittenk??n saa otettua niit? k?teeni.

Yhden avioeron kokeneena uskallan neuvoa: yrit? ensin saada kuntoon tyytym?tt?myytesi itse?si kohtaan (sen todelliset syyt) ja pohdi sen j?lkeen, miten suuressa m??rin ukkosi on syyp?? huonoon oloosi, ja tee vasta sen j?lkeen ratkaisuja. Avioero on rankka prosessi, ei pelk?st??n lapsille, vaan my?s sulle.

Avioliitto ja rakkaus on aika sitkeet? yritt?mist?. RakastUminen on hirveen helppoa, rakastAminen on helvetin vaikeeta. Se vaatii monen asian hyv?ksymist?, joustamista ja arjen kest?mist?.

Hauskin hyv?n avioliiton ohje, jonka olen kuullut, tuli taiteilija Frida Kahlolle h?nen is?lt??n: "Onnistunut avioliitto vaatii ennenkaikkea huonoa muistia" ::loel::

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 23 Maalis 2007 9:22

unaz kirjoitti:No nyt ?rsytt?? alakerran naapuri, se on p?iss??n kuin apassi ja soittelee meid?n ovikelloa p?lj?n?, haluaa tulla sis??n ja tutustua meihin.

::loel:: Anteeksi, ei pit?isi nauraa, mutta kertomasi kuulosti niin koomiselta. ::loel:: ::loel::

L?hinn? kai siksi, ett? olen itse asunut vain kerrostaloissa, jossa ollaan tarkkana ettei vaan vahingossakaan p??st? tutustumaan naapureihin. Ja humalassa l?hinn? vaan m?yk?t??n tai haastetaan riitaa. :mrgreen:

Ani
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ani » 27 Maalis 2007 9:41

keijottaa aivan ?lytt?m?sti, ett? juuri kun sain ihanan liikuntavaihteen silm??n ja jo monta viikkoa intoiltua salilla ja lenkill? ja vaikka miss?, niin nyt makaan kotona kovassa kuumeessa :evil:
ja mitk? kelit!!! t??ll? muhitaan.
Ruokaa, remppaa ja muuta arkista mutapainia: https://kokovartalofiilis.wordpress.com/

Kuva

Malla

ViestiKirjoittaja Malla » 27 Maalis 2007 16:22

Sympatioita sinulle Ani. Taisit sairastua, kun gradustressi hellitti? Niinh?n usein k?y esim. kes?loman alkaessa. Tee olosi mukavaksi ja pode hyv?ll? omallatunnolla. Ei t?m? kev?t eik? kes? v?h??n aikaan lopu!

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 09 Huhti 2007 16:33

?rsytt?? kun kaikki menee pieleen :evil:

Torstaina tuli tekstiviesti, piiiitk? sellainen. No, enh?n min? sit? tiennyt vaan aloin lukemaan. Viimeinen osa j?i pois, mutta nyt on k?nnyk?ss? kokoajan kirjekuoren kuva :kipakka: . Eik? tekstariosio todellakaan ole t?ynn? :-| .

Yksi typerys otti taas - kyll?kin pitk?st? aikaa - yhteytt? mesen kautta :stupid:

Torstaina olin laittanut pakastimeen parin kylm?kallen seuraksi siideripulloja, jotta pit?isin ruuan kylm?n? matkan ajan. Nyt l?ysin sielt? yhden umpij??tyneen pullon :duh: . Avasin sen ja kolistelin lasin reunoja vasten. Nyt omistan yhden Iittalan lasin v?hemm?n :rofl: .

Ja kun naapureilla on ollut ongelmia TV:n kanssa, on p??si?isen aikaan tehty jotain s??t?j?. Aluksi ainakin toinen naapuri n?ki taas hyvin, mutta ei pitk?? aikaa. Ja nyt sitten minulta on kaikki kanavat hukassa :mad14:

Lis?ksi hymi?t aukeavat hitaasti :cry:

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 09 Huhti 2007 18:36

Malaga :alavalita:

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 11 Huhti 2007 20:06

Pakkosiivoaminen.

Meille tulee huomenna siivoajat. Minua ottaa pannuun, ett? sen takia on pakko siivota t?m? l??v?. T??ll? n?ytt?? silt? kuin hirmumyrsky Katrina olisi pyyhk?issyt pitkin nurkkia. On likaisia sukkia, p?hkin?nkuoria, koiran puoliksi koluamia puruluita ja sen sellaista mukavaa pitkin lattioita. Pahinta on kuitenkin tuo j?rkytt?v?n iso kasa puhdasta, pesty? pyykki? tuolla kylpyhuoneen poreammeessa. On siin? meill? kanssa harvinaisen kallis puhtaanpyykin kori... Mutta poreamme on riitt?v?n iso, joten sinne mahtuu tuo kamala kasa pesty? pyykki?, joka odottaa p??sy? kaappeihin...

Huomenna tulee siis siivoajat, joten jemmasin ukon laskettelumonot ja seuraavaa markettireissua odottelevat palautuspulloja sis?lt?v?t muovipussit eteisen naulakon alle, sinne ovelasti takkien taa piiloon. Lasten monot ja luistimet ovat siell? my?s ovelasti piilossa, joten alakerta n?ytt?? ihan siistilt? huomisia siivoojia ajatellen... Mutta yl?kerrassa v??nsin tuota j?rkytt?v?? pyykkikasaa viikaten ja tuntui ettei keko madallu ikin?! Kuka helvetti on mennyt keksim??n senkin ?lytt?myyden, ett? ihmisell? pit?? olla kaksi jalkaa??? Koska nyt joudun pelaamaan aikamoista muistipeli? tuon pyykkivuoren kanssa ja etsi? jokahemmetin ruudulliselle ja raidalliselle sukalle oman parin sielt? keon sis?lt?. Ukko on viel? niin hullu, ett? vaikka h?nell? on kaikki sukat mustia, niin h?nen mielest??n sukissa on viel? identifioitavissa vasemman jalan ja oikean jalan sukat erikseen, joten saan r?ksytyst? jos olen niputtanut kaksi identtisen n?k?ist? mustaa "vasemman" jalan sukkaa yhteen.. *huokaus*

Niinp? p??tin t?m?n siivoussessioni siihen, ett? hypp?sin poreammeeseen ja linttasin kaikki puhtaat pyykit entist? tiivimp??n kasaan, jotta n?ytt?isi silt?, ett? siell? olis v?hemm?n tavaraa, kuin mit? siell? oikeastaan on. Lopuksi viimeistelin nerokkaan aikaansaannokseni puhtaalla pyyhkeell?, jonka levitin keon p??lle. Nyt n?ytt?? silt?, ett? ammeessa on vain pullea pyyhe, huolimattoman railakkaasti sinne viskottuna.

.. ja min? voin kiillottaa T?ydellisen Em?nn?n s?dekeh??ni ja painua sinne minne minun oikeesti tekee mieli: Koiran kanssa pururadalle!

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 11 Huhti 2007 21:17

Omega kirjoitti:Pakkosiivoaminen.
Kuka helvetti on mennyt keksim??n senkin ?lytt?myyden, ett? ihmisell? pit?? olla kaksi jalkaa??? Koska nyt joudun pelaamaan aikamoista muistipeli? tuon pyykkivuoren kanssa ja etsi? jokahemmetin ruudulliselle ja raidalliselle sukalle oman parin sielt? keon sis?lt?. Ukko on viel? niin hullu, ett? vaikka h?nell? on kaikki sukat mustia, niin h?nen mielest??n sukissa on viel? identifioitavissa vasemman jalan ja oikean jalan sukat erikseen, joten saan r?ksytyst? jos olen niputtanut kaksi identtisen n?k?ist? mustaa "vasemman" jalan sukkaa yhteen.. *huokaus*

Omega rakas, eik?s se miehesi voisi selvitell? itse ne oikean ja vasemman jalan sukkansa? Tuli vaan mieleeni :kohautus: .

Muutoin ymm?rr?n hyvin vuodatustasi, nimim. sohvanselk?nojalla puhdasta pyykki? ja antenniverkon tsekkaaja tulossa.

pete

ViestiKirjoittaja pete » 12 Huhti 2007 14:42

Miksi pyykit pit?? laittaa v?lill? kaappiin?

P??lt? koneeseen ja narulta p??lle.

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 12 Huhti 2007 15:40

^Meid?n perheess? ainakin on paaaljon vaatteita, jotka EIV?T ole silitt?m?tt? siistej?. Ja joskus vaatteiden kuivuminen kest?? sen verran aikaa, ett? olisi se noloa painaa pitkin kyl?? pelk?t kalsongit jalassa. Tai jotain vastaavaa... :scared07: ...naapurit sais slaagin.

Minua ahistaa t?ll? hetkell? parit ikkunat, jotka voisivat olla pari astetta puhtaampia. Jaa pari.
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 12 Huhti 2007 15:47

Kodinkonemystiikkaa: miksi kodinkoneet hajoavat aina per?j?lkeen? Meilt? hajosi juuri pesukone ja pyykkikaappi pursuaa jo...

Sukkamystiikkaa: miksi pesukone sy? mun sukkia, muttei mieheni? aiemmin luulin, ett? se johtui siit? ett? insin??reill? ja kodinkoneilla on salaliitto, mutta Anja on todistanut v??r?ksi sen (heid?n perheess??n on kaksi di:t? ja pesukone sy? molempien sukkia)

Sukkienparitus: se on meill?kin mun hommaa. Ja kun kerroin ukolleni Omegan miehest?, ukko tuumi ett? oikeassahan se on, sukissa on oikea ja vasen identifioitavissa :P. Se on vaan ollut hienotunteisesti hiljaa kun en oo onnistunut sukkien parittamisessa...

T?n??n ?rsytt?? outo puolitauti joka ei kuitenkaan parane, ja viel? oudommat turvotukset ja vatsavaiva. Uhkasin juuri Hiilaritietoisille ett? rupean kohta kyll? kananmuna-punaviinidieetille jos ei t?? turvotus hellit

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 12 Huhti 2007 17:07

Varpu kirjoitti:Sukkienparitus: se on meill?kin mun hommaa. Ja kun kerroin ukolleni Omegan miehest?, ukko tuumi ett? oikeassahan se on, sukissa on oikea ja vasen identifioitavissa :P. Se on vaan ollut hienotunteisesti hiljaa kun en oo onnistunut sukkien parittamisessa...

Onpas Omegan mies tarkka. Varpun mies sent??n ?ly?? olla hiljaa oikean ja vasemman jalan sukista. Meill? identifioidaan vain ja ainoastaan minun vasemman ja oikean jalan sukat toisistaan ja silloinkin vain niist? sukista, joihin on painettu kirjaimet L ja R. Sellaisiakin n?hk??s on ja sukat ovat muotoiltu sen mukaisesti. Mutta olen kyll? r?j?ht?nyt nauramaan, kun n?in (taaskin DI) tuttavamiehen oikeassa jalassa L-sukan. Edes opastus ei aina auta...

Mutta min? kyll? olen parittanut sukkia niinkin, ett? laitan niit? yksin?isi? kimppaan, vaikka eiv?t ihan samanlaisia olekaan. Ei ole ainakaan toistaiseksi tullut valituksia. Ehk? ne ei uskalla...

Paluu