Mikä ärsyttää nyt- ketju

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 12 Huhti 2007 17:28

Varpu kirjoitti:Sukkamystiikkaa: miksi pesukone sy? mun sukkia, muttei mieheni? aiemmin luulin, ett? se johtui siit? ett? insin??reill? ja kodinkoneilla on salaliitto, mutta Anja on todistanut v??r?ksi sen (heid?n perheess??n on kaksi di:t? ja pesukone sy? molempien sukkia)

Juuri noin ja kone sy? my?s lasten sukkia. Mutta kaikkein ihmeellisint? on se, ett? pyykkikone generoi uusia parittomia sukkia - siis sellaisia, joita ei meid?n perheess? kukaan ei ole k?ytt?nyt. :shock:
Vai oliskohan ne sittenkin lasten kavereiden? Naisten ja miesten sukat ovat omia. ::loel::

Sukkien paritus pit?isi taas tehd?.
Kauanko muuten s?il?tte parittomia sukkia?

pete

ViestiKirjoittaja pete » 12 Huhti 2007 17:34

Minulla on erillinen pussi parittomille sukille, k?yn sen kerran pari vuodessa l?pi, ett? josko olisi l?ytynyt se kadonnut pari tai olisiko joutunut heitt?m??n jostain parista toisen pois ja olisi sille pari siell? tallessa.

Siis n 10 vuotta.

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 12 Huhti 2007 18:33

::loel::

Ai ett? te olette hulvattomia! Juu ja useimmiten t?ll?isess? tilanteessa k?y niin, ett? lopulta kypsyn sukkien paritusoperaatioihin ja kaivan vaan kasasta ne kaikkein pisimm?t ja mustimmat sukat ja tungen ne ukkoni sukkakoriin. Parittakoon itse.

Mutta tuo on kyll? totta, ett? minun ja tytt?reni sukat katoavat mystisesti pesukoneeseen, mutta ukkoni ja poikani sukat eiv?t koneen uumeniin kelpaa. Kerran yksiss? vappujuhlissa er?s mies halusi v?ltt?m?tt? nuuhkia sukkaani ja lupasin h?nelle toisen jalkani sukan, jos h?n k?y siit? hyv?st? paistamassa minulle yhden grillimakkaran pihan grilliss?. Ehk? pesukoneenikin on tuollainen sukkafetisti? :shock:

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 12 Huhti 2007 19:29

Taivaan suuri musta aukko t?ynn? parittomisa sukkia. Niin min?kin kuvittelin, kunnes pesukoneen korjaaja kertoi, ett? l?hes jokaisessa koneessa, joka tulee korjattavaksi, l?ytyy rummun ja itse koneen v?list? kasa parittomia sukkia. Ovat joskus jopa syyn? siihen, ett? rumpu alkaa jumittamaan eik? toimi. Sukat pareittain pesupussissa on askel parempaan. Jokaisella perheenj?senell? oma pussi. K?y hyvin, kun meit? on vain kaksi ;) .
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 12 Huhti 2007 19:40

Vau, t?? ketju ehk? p?ihitt?? taannoisen tiskir?ttiketjun. Me kehityt??n!

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 12 Huhti 2007 19:46

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 12 Huhti 2007 19:49

Ksantippa kirjoitti:Sukat pareittain pesupussissa on askel parempaan. Jokaisella perheenj?senell? oma pussi. K?y hyvin, kun meit? on vain kaksi ;) .

??h, ?l? oo tommonen organisointi-ihme. :? Tai muuten mua alkaa taas ?rsytt?m??n oma saamattomuuteni... :evil:
Viimeksi muokannut Omega 12 Huhti 2007 19:51, yhteensä muokattu 1 kertaa.

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 12 Huhti 2007 19:51

hiilaritietoiset kirjoitti:M? k?yt?n Supi -sukkapidikkeit?. :pyykki:

..ja siin? meill? toinen Martta... :roll:

( :mrgreen: )

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 12 Huhti 2007 19:53

Omega kirjoitti:

:silitys: Jep!

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 12 Huhti 2007 21:04

Wautsi - mua nimitettiin organisointi-ihmeeksi. "Kyl t?l p?rj?? ainaski pual vuat." :huisku:

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 13 Huhti 2007 15:48

Eik?s avioliitosta k?ytet? nimityst? "30-vuotinen sota"?

Kyll? lohduttaa, ett? muilla on yht? siivoukseen vieroksuvasti suhtautuvia miehi?. Jokunen vuosi sitten tipuin t?ydellisesti, kun olin sen verran pit?nyt pyssy? ukon ohimolla, ett? h?n oli imuroinut sill? v?lin, kun olin kaupassa. Tultuani kotiin, h?n ylpe?n? kertoo, ett? "imuroin my?s s?ngyn alta". :imuri: Niin oli iso asia, ett? piti oikein erikseen mainita :doh: .

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 13 Huhti 2007 18:11

Omega kirjoitti:

T?ss? oikeat Martta-sivut:

Marttojen neuvontasivut

Olen tuolta lueskellut - kuinka ollakaan - pyykinpesuun liittyvi? juttuja. Kirjoitan parhaillaan kirjaa arkip?iv?n kemikaaleista, joten pesuaineisiin ja pyykinpesuun pit?? tietysti perehty?, niin k?yt?nn?ss? kuin teoriatasolla.
Muistaakseni mainitsin sukkien parituksesta tekstiss?ni. :)

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 14 Huhti 2007 12:02

peruna: k?vin viem?ss? roskia. Ja ett? mua voi raivostuttaa ihmiset, jotka ei osaa hajottaa pahvilaatikoita >:( . Nytkin pahviroskis oli t?ynn? ja pari laatikkoa siin? p??ll?. No, ei ole en??. Nyt se on puolillaan.
Ollaan puhuttu tuosta naapurinkin kanssa ja valitin siit? is?nn?itsij?lle :mad14: . Totesi, ett? pit?is opettaa tuo yksi lajittelemaan oikein, niiss? laatikoissa kun saattaa olla jotain sis?ll?kin :hedari: . Ja sitten is?nn?itsij? l?hti pariksi viikoksi lomalle. No, saa selonteon monestiko olen t?n? aikana raivonnut tuolla roskiksilla :kipakka: .

Paluu