Mikä ärsyttää nyt- ketju

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 15 Huhti 2007 10:02

unaz kirjoitti:Jaa, mit?k?h?n minun mieheni on sitten sy?nyt kun se on vallan siivousintoinen. Se on soittanut mulle joskus t?ihin kun olin unohtanut VIILIPURKIN KANNEN KEITTI?N P?YD?LLE. Se on h?nen mielest??n rikos ihmiskuntaa vastaan tai jotain. On se onneksi ajan my?st? v?h?n rauhoittunut.

:rofl:

Min?kin olen syytt?nyt muuta perhett? juuri samasta asiasta. Kuulemma asenteeni on ollut sama kuin miehell?si...

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 15 Huhti 2007 10:38

Tuosta viilipurkin kannesta tuli mieleen muita saman tapaisia juttuja.

Rikoksia ihmiskuntaa vastaan:

- j?tt?? kaapin ovi auki, kun on ottanut sielt? jotain
- j?tt?? likaiset sukat lattialle
- rutistaa v??rin hammastahnatuubia (ratkaisuna, ett? jokaisella perheenj?senell? on oma tuubi)
- j?tt?? vessa vet?m?tt? (j?lkipolvelta unohtuu v?lill?)
- avata uusi metwurstipaketti, vaikka vanhassa on viel? j?ljell?
- soittaa per??n ihmiskuntaa vastaan tehdyist? rikoksista (pahin kaikista?)

T?ll? hetkell? ei ?rsyt? oikeastaan juuri mik??n, paitsi omat tekem?tt?m?t ty?t. Ostin hiljattain innostuksissani verhokankaita. (Verhoja uusitaan noin 10-15 vuoden v?lein...). Innostus on nyt hiemen hiipunut ja verhot pit?isi kuitenkin ommella. Mist? motivaatio?

Hmm. t?h?n ?rsytysketjuun sopii my?s ehk? v?h?n j?lkij?tt?isesti Idols-kisassa k?ytetty terminologia. Seurasin kilpailua lasteni kanssa (kyll?, se on addiktoiva ohjelmaformaatti). Minua ihmetytti, kun kappaleit? ei esitetty, laulettu, tulkittu tms. vaan vedettiin.
"S? vedit hyvin ton kappaleen."
"Mik? oli sun paras veto."
"Kristiina/Ari/Anna veti kappaleen...."

Pulkkaa ja hampaita vedet??n. Vetoa ly?d??n.
Ent?s t?llainen juonto?
"Esa-Pekka Salonen vet?? Mozartin sinfonian Los Angelesin orkesterin kanssa."

Onko t?m? sit? tajunnan virtaa?

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 15 Huhti 2007 11:18

Tuo raivoamiseni pahviroskiksen kanssa johtuu siit?, ett? tuosta yhdest? liikkeest? tulee sinne pahvilaatikko l?hes p?ivitt?in. Ja taloyhti?h?n maksaa roskien tyhjent?misest?. Joten jos sen t?ytt?isi h?nen tyylill??n, se pit?isi tyhjent?? kerran viikossa, kun minun ja naapurin taittelujen vuoksi se tarvii tyhjent?? vain kerran kuussa.

T??ll? kotona kyll? l?ytyy lattialta likaisia sukkia :oops: ja se viilipurkin kansikin saattaa j??d? tiskip?yd?lle :ashamed: .

*P*

ty? ja ty?toverit

ViestiKirjoittaja *P* » 26 Huhti 2007 7:49

Ensimm?ist? kertaa t?ss? fimassa jouduin itkem??n t?iss? -kiukusta. Onneksi ket??n muuta ei ollut paikalla.

Olen joutunut viime aikoina melkoiseen pr?ssiin t?iss?, kun ty?kaveri l?hti ja olen saanut sitten aikamoisen vastuun tehty?ni t?t? nimenomaista hommaa vasta puoli vuotta. Nyt yrit?n samalla tehd? kahden ihmisen ty?t ja perehdytt?? uutta kollegaa.

firmamme on t?ynn? ihmisi?, jotka kyll? j?lkeenp?in tiet?v?t, miten minun olisi pit?nyt ty?ni tehd?. kuitenkin jos apua pyyt?? "t?m? ei kuulu meid?n osastollemme t?m? asia" tai muita kivoja kommentteja.

Minulla on suhteellisen huono kritiikinsietokyky, saamani kritiikin t?ytyy olla eritt?in asiallista ja aiheellista. Sellaista yleist? kitin?? "teet liikaa virheit?" tms en sied? ollenkaan.

"molli" taitaa kutsua...

Lis?ksi minua vituttaa se, etten ole ehtinyt t??ll?k??n yht??n py?ri?, ja nyt kun on pieni hetki aikaa kirjoittaa t?ytyy vaan valittaa. GRRR.

Olen stressin takia nukkunut huonosti vaikka olen tehnyt rentoutusharjoituksia jne ja kaiken kaikkiaan pinnani alkaa olla niin tavattoman kire?ll?, ett? seuraava joka hyppii silmilleni saa luultavasti kontata maassa ja sylke? verta ja hampaita.
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 26 Huhti 2007 9:39

M? olen nyt muutaman vuoden ollut yksinyritt?j?n? ja olen ulkona noista ty?paikkojen tilanteista.

Mutta tuntuu, ett? yhdell? jos toisella ty?paikalla on ty?paikan yhteishenki aivan kadoksissa. Kyr?ill??n, ilkeill??n ja salaillaan asioita. Kertokaas muut, onko se nykyinen trendi, vai l?ytyyk? viel? sellaisia kivoja ty?paikkoja kuin ennen vanhaan ne, miss? itse olin. Vai oliko mulla vain hyv? tuuri?

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 26 Huhti 2007 19:55

Ostin jugurttia, jotta voisin juoda sen aamulla ennen junalle l?ht??. Ja seh?n hajosi laukussa :evil: . Viitt? vaille, etten saanut pest? upouusia sukkia kieli: .

Anja
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anja » 28 Touko 2007 12:56

Varpu kirjoitti:Sukkamystiikkaa: miksi pesukone sy? mun sukkia, muttei mieheni? aiemmin luulin, ett? se johtui siit? ett? insin??reill? ja kodinkoneilla on salaliitto, mutta Anja on todistanut v??r?ksi sen (heid?n perheess??n on kaksi di:t? ja pesukone sy? molempien sukkia)

Emme ole yksin sukkaongelmamme kanssa.
T??ll? on pohdittu t?t? vakavaa asiaa toden teolla.

Parittomien sukkien paradoksi

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 14 Heinä 2007 19:51

Se, ett? loma loppuu! Maanantaina takaisin t?ihin. perkele.

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 14 Heinä 2007 23:29

Omega kirjoitti:Se, ett? loma loppuu! Maanantaina takaisin t?ihin. perkele.

El?m? on t?mm?st?, epist?. Ugh!
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 09 Syys 2007 18:09

Nyt ?rsytt?? t?m?: AIKAVARKAAT

Yst?v?ni soitti puoli yhdelt?toista ja pyysi mukaansa yhteen kyl?paikkaan. Puhuttiin, ett? ei ihan viel? l?hdet?, menn??n sitten, kun h?n on k?ynyt suihkussa....

Kello kolmelta kimpaannuin ja l?hetin viestin, ett? en en?? ehdi minnek??n.

Mill? oikeudella se ihminen odotuttaa minua t?ll? tavalla? T?m? ei ollut ensimm?inen kerta, mutta nyt sai kyll? olla viimeinen. :-|

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 13 Helmi 2008 15:41

Ajattelinpa k?ytt?? ensimm?isen kerran t?ll? vuosituhannella omal??k?rimme palveluja ja tilata ajan lasteni siitep?lyallergioiden tiimoilta. Lepp? kun on jo alkanut kukkimaan n?in kev??n kynnyksell? t??ll?. Vastaukseksi ajanvarauksessa sain, ett? ensimm?iset vapaat ajat on huhtikuussa ja niit? ei voi edes viel? varata. (!)

Eli suomeksi sanottuna: "varaa aika yksityisl??k?rille".

Noh, niin min? teinkin ja vastaanotolle menn??n jo heti ensi viikon alussa.

Vaan kyll? tuntuu hassulta maksaa n?it? veroja ihan tyhj?st?... Eik?h?n lakkauteta t?m? turha julkinen terveydenhuolto saman tien ja yksityistet? koko homma!

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 04 Kesä 2008 16:08

Eksyin lukemaan t?mm?isen blogikirjoituksen. Ensimm?inen ja viimeinen kerta. Kun rajaton tyhmyys yhdistyy ??rett?m??n ylimielisyyteen, syntyy t?mm?ist? teksti?:

cuzetusta z- ja c-vikaisten idioottien malliin

T?m? jengi, joiden kaikkien nimet on Yucca, Pecca ja Eicca... ja jotka luulevat voivansa loukata ihmisi? miten haluavat. Voi oksennus, mit? sakkia. :evil:

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 22 Heinä 2008 17:04

Miehen odotusaika
22.7.2008 ILTALEHTI

Kun viinakaupoissa ei ollut itsepalvelua, jokainen mies tiesi, ettei naisasiakkaan per??n pit?nyt j??d?. Kossua ostavien miesten jono eteni nopeasti, mutta naisen piti kysell? myyj?lt?, mik? viini sopii h?nen p?iv?llisjuomakseen.

Asiakastutkimukseni on paljastanut, ett? naisella menee pankkiautomaatilla kaksi kertaa niin kauan kuin miehell?, sill? nainen kaivaa vasta automaatilla kassistaan k?silaukun, siit? lompakon, lompakosta pankkikortin ja allakastaan tunnuslukunsa.

Kokemus on opettanut my?s, ettei pankissa tai postissa kannata j??d? naisen per??n, sill? h?nen asiansa hoitaminen kest?? kolme kertaa niin kauan kuin miehen.

Naisryhm?n ruokatilaus ravintolassa kest?? nelj? kertaa niin kauan kuin samankokoisen miesryhm?n. S??lien katselen, kun koulun opettajattaret ovat lukukauden p??tt?j?isp?iv?llisell?. Kymmenell? naisella on kymmenen erilaista allergiaa.

Naisten laskun maksamiseen menee viel? kauemmin, sill? joku on ottanut viini? vain 12 sentti?, joku toinen 16 sentti?.

Maksutapahtuma tulee naiselle suurena yll?tyksen? kaupan tiskill?, ratikassa tai taksissa. Ratikassa 50 matkustajaa joutuu odottelemaan, kun nainen yritt?? kaivaa kukkarostaan kahta euroa pikkukolikkoina. H?n kuvittelee s??st?v?ns?, kun ei anna suoraan kahden euron kolikkoa. K?nnykk?kin soi, ja lapsille pit?? antaa ohjeita.

J??tel?kioskilla nainen haluaa maksaa pankkikortilla. H?n nakkelee niskojaan, jos kahden euron torikahvia ei voi maksaa pankkikortilla. Kahvileipien valitseminen vaatii naiselta erityisen pitk?? harkintaa.

Kun olen soittanut kyl?ss? olevalle naiselle taksin, h?n ryhtyy vaihtamaan sis?kenki? ulkokenkiin, koska vain niill? voi astua ulko-ovelta kolme askelta taksiin. Saatuaan keng?t jalkaansa, h?nen on pakko k?yd? pissalla. Sen j?lkeen h?n halailee yst?v?tt?rens? ja sopii lounaista ja shoppailuretkist?.

Sin? aikana taksi olisi ajanut jo kaksi muuta kyyti?. Helsingin ?inen taksipula on suureksi osaksi hitaiden naisten vika.

Kampaajien, kosmetologien ja hammasl??k?rien aikataulut menev?t sekaisin, kun naiset tulevat puoli tuntia my?h?ss?. Oli vain parkkipaikkoja, joihin olisi pit?nyt peruuttaa.

Nainenhan tarvitsee kahden auton paikan yhden auton parkkeeraamiseen. Laskin kerran kotikadullani, ett? pys?k?intipaikkoja olisi 20 prosenttia enemm?n, jos naiset tyytyisiv?t yhteen paikkaan.

Olen oppinut, ett? parkkipaikkaa etsiess?ni en j?? odottamaan naista, joka n?ytt?? olevan l?hd?ss?. Parkkiruudusta l?ht? on operaatio, jossa ostoskassit pit?? sijoitella moneen kertaan, peruutuspeilin asento pit?? tarkistaa, peilist? pit?? varmistaa, ett? hiukset ovat ojennuksessa. Meikki? pit?? my?s korjata, huulet t?ytyy punata? Sit? ei autopaikkaa kaipaavan kannata odottaa.
--

www.iltalehti.fi

Aarno Laitinen on kyll? ihan oikeassa! :evil:

Viime lauantaina olin kuuntelemassa b?ndi? kapakissa, jossa oli vain yksi vessakoppi naisille. Miehille oli kaksi pisuaaria, mutta sekin huomioonottaen, miehet selvisiv?t touhusta murto-osassa siit? ajasta, mik? naisilta meni. Jokaikinen eukko naisten jonosta (minua lukuunottamatta!) kyni siell? vessassa noin v?hint??n 5 minuuttia. Siin? ajassa kun viisi naista selvisi vessak?ynnist?, ohitseni virtasi miehi? jatkuvana jonona, kaikki p??siv?t jonottamatta sis??n ja viipyiv?t korkeintaan puoli minuuttia...

Itse en ole koskaan pit?nyt ravintolan huussia niin miellytt?v?n? paikkana, ett? siell? olisi pit?nyt ryhty? aikaa tappamaan :roll:

Paluu