Tyhmiä kysymyksiä

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

*P*

ViestiKirjoittaja *P* » 22 Huhti 2008 8:15

Varpu kirjoitti:Minua askarruttaa paleoruokavalio...

Niin minuakin. H?mm?stytt?v?n monet paleohemmot (kuten muutkin karpit, soosoo) suhtautuvat kielteisesti liikuntaan. Ja kuitenkin, jos haluamme todella el?? kuin kivikauden ihminen, meid?n pit?isi liikkua k?yt?nn?ss? koko p?iv
"Totuuden soihtua on vaikea kuljettaa tungoksessa niin, ettei jonkun parta kärvenny." - Mauri Sariola

"Besides, everytime you do partial squats, Jesus kills a kitten. Don't be a pussy, save the kittens. Squat deep."

karviainen

ViestiKirjoittaja karviainen » 23 Huhti 2008 18:49

Anja kirjoitti:
Tyhm? kysymykseni kuuluu: Miksi ihmiset haluavat viett?? aikaansa ostoskeskuksissa, vai onko se vain kauppiaiden toiveunta?

no.. ainakin minulla on semmoinen mielikuva, ett? jos itse tarvitsen jotain (esim vaatetta), on helpompaa menn? isoon ostoskeskukseen jossa on useita kauppoja josta sitten voi etsi? sit? tarvitsemaansa. ja autonkin saa "k?tev?sti" j?tetty? yhteen paikkaan, ja yleens? samassa laitoksessa voi hoitaa my?s ruokaostokset, jos on tarvis.

en min?k??n niiss? tykk?? aikaani viett??, mutta juuri tuo "kaikki k?tev?sti yhdest? paikasta" on se miksi kai tulee k?yty?. paitsi joskus sitten joku yksitt?inen tietty liike vet?? johonkin ostoskeskukseen. silloin tosin homma on v?h?n p?invastoin, ?rsytt?? kun joutuu l?htem??n johonkin j?ttim?iseen laitokseen sen takia, ett? haluaa k?v?st? yhdess? pieness? putiikissa :?

on t?? el?m? vaikeeta ::loel::

Paluu