Uusi yhdistys

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Malaga

Uusi yhdistys

ViestiKirjoittaja Malaga » 01 Huhti 2008 21:15

Eilen uutisissa kerrottiin j?rkytt?v? uutinen. P?lypunkit ovat kuolemassa sukupuuttoon Suomessa. Nyt on heti ryhdytt?v? toimeen ja perustettava yhdistys, joka vaatii niiden suojelemista. V?litt?m?sti.

Kuka l?htee mukaan?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 02 Huhti 2008 11:34

Joo luin my?s j?rkyttyneen? kyseisen uutisen! T?ss?h?n ovat ihan suomalaiset perusarvot uhattuina!

Sekalaiseen ammattihistoriaani kuuluu my?s ammattioppaan toimittaminen p?lypunkeista joskus vajaat 20 vuotta sitten, joten olen ehdottomasti asiantuntija. Lis?ksi olen p?lyallergikko ::loel::

T??ll? Saksassa p?lypunkit viel? el?v?t iloisina, koska taloissa ei tavallisesti ole koneellista ilmastointia. T??ll? trendin? on rakentaa umpiotaloja :shock: . Lis?ksi t??ll? harrastetaan paljon kokolattiamattoja ja puhdistetaan petivaatteita harvoin...

Veikkaanpa, ett? suomalaiset p?lypunkit ovat muuttaneet joukkopakona Suomesta Saksaan?

pete

ViestiKirjoittaja pete » 02 Huhti 2008 16:54

mun s?nky on sitten julistettava harvinaisten el?inten suojelualueeksi (?lk?? vaan kerto vihepiipert?jille, kyll? m? haluun sen s?ngyn aina joskus siivota)

Paluu