Leffalöpinää

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 12 Huhti 2007 16:50

Hankimme viime vuonna Dennis Potterin kootut dvd:t. Olemme jo katsoneet

Vote, vote, vote for Nigel Bartonin ja Pennej? taivaasta ja Brimstone and Treaclen (joka on kyll? moraalisesti yksi mielt? j?rkytt?vimpi? filmej?, joita olen n?hnyt)

Nyt saimme juuri loppuun Casanovan.

Casanova perustuu l?yh?sti historiallisen Casanovan el?m?kertaan. Teema on Potterille tyypillinen: vankeus ja siit? muistoihin pakeneminen. T?ss? Casanova on ensin konkreettisesti vanki, sitten oman ruumiinsa vanki. Aikatasot ovat, kuten aina Potterilla, kaikki l?sn? yht?aikaa - menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus. Casanova on aistillinen, ?lyk?s, kaunis ja j?rkytt?v? tarina.

Potter on minusta paras k?sikirjoittaja ever.

L?yh?sti omael?m?kerrallinen Laulava salapoliisi sek? Mayor of Casterbridge odottavat viel? katsomistaan...

Potterin viralliset kotisivut

PS. Potterin esikoisty? oli nimelt??n Sufficient Carbohydrate :mrgreen:

Elka

ViestiKirjoittaja Elka » 17 Huhti 2007 21:23

Varpu kirjoitti:Katsoimme vasta nyt leffan Goodbye Lenin!
Min? itkin kuin putous elokuvaa katsoessani.
Ehdottomasti katsomisen arvoinen elokuva. Kaikille, jotka kaipaavat kommunismia takaisin ? ja kaikille, joiden mielest? kapitalismi on vastaus johonkin. ;)

Ehdottomasti katsomisen arvoinen elokuva. Olen n?hnyt sen monta kertaa ja se sek? naurattaa, ett? itkett??, varsinkin lopussa itken kuin vesiputous viel? monen katsomiskerran j?lkeen.

Ven?j?ll? elokuva ei tiet??kseni menestynyt. Ainakaan minun tuttavapiiriini ei kolahtanut yht??n. Liian hyvin osui ilmeisesti sek? menneisyyden, ett? nykyisyyden todellisuuteen.

Varpu
Viesti:

Mujeres al borde de un ataqio de nervios

ViestiKirjoittaja Varpu » 15 Syys 2007 20:37

T?n??n katottiin Naisia hermoromahduksen partaalla (x:nnen kerran, en todellakaan muista)

Rakastan niit? naiskuvia. Oojee! T?ydet pisteet mun skaalassa!

Kuva

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 19 Loka 2007 22:04

Konservatiiveja kun olemme (ainakin elokuvamaussa) katsoimme t?n??n (toisen kerran) Michale Cainen elokuvan Hautajaiset Berliiniss? vuodelta 1966

http://michaelcaine.com/php/film.php?id=51

K?sikirjoitus on semmoinen ihana James Bond -kopio, t?ynn? englantilaisia understatementej? ja kuivaa brittihuumoria. 60-luvun Berliini-milj?? aitoine transsuravintoloineen oli my?s sielua ilahduttavaa katsottavaa.

Hupaisaa kyll? melkein kaikki ns. saksaa puhuvat tekiv?t sen ehdalla brittiaksentilla ::loel::

K?sikirjoitus oli hyv?, n?yttelij?t (varsinkin Sir Michael) samoin. En tarkkaan ottaen tied?, miksi t?m? ei sitten isommaksi nouse. Kiva katsoa, ehdottomasti kuitenkin.

Paluu