l-arginini

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

riva

l-arginini

ViestiKirjoittaja riva » 18 Huhti 2013 11:18

Tämä kysymys taisi tulla väärään osioon, mutta asia kuitenkin: Olen tutustunut SynergyWold Wide nimisen firman markkinoimaan Pro Argi-9, L-Arginin komplex-tuotteeseen. Tuotetta markkinoidaan verkostomarkkinaperiaatteella. Tuotteesta on saatavissa paljon materiaalia ja se lupaa mm. poistaa plakkia verisuonten pinnalta. Jos joku viisaampi voisi valistaa minua, pitääkö tämä paikkaansa. Miehelläni todettiin sydämen kammiovärinä muutama päivä sitten ja ajattelin, soveltuuko tämä hänelle ja tietysti myös minulle.

Saaristolainen
Site Admin
Viesti:

Re: l-arginini

ViestiKirjoittaja Saaristolainen » 18 Huhti 2013 12:58

Menin PubMediin ja tein haun l-arginine. Sieltä löytyi tällainen artikkeli aineen vaikutuksista:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/article ... 2-0080.pdf
L-Arginine Improves Endothelium-dependent Vasodilation in Hypercholesterolemic Humans
Mark A. Creager, Shelly J. Gallagher, Xavier J. Girerd, Sharon M. Coleman, Victor J. Dzau, and John P. Cooke
Vascular Medicine and Atherosclerosis Unit, Brigham and Women's Hospital and Harvard Medical School, Boston, Massachusetts

Siinä l-arginiinia on annettu suoneen. Vaikutus on suotuisa, mutta aine nostaa insuliinitasoja veressä. Annoksia ei kerrota, muuta kuin infuusionopeutta.

Kannattaa varmaan kahlata läpi tutkimuksia. Toivottavasti foorumin lääkärit sanovat tähän jotain. Varsinkin kammiovärinään.

Verkostomarkkinoinnin ravintolisät ovat usein pitoisuuksiltaan pieniä. Kannattaisi tarkistaa vaikuttavan aineen pitoisuus ja verrata esim iHerbin myymien valmisteiden pitoisuuksiin ja hintoihin. Naapuri osti kalliilla krilliöljyvalmistetta, jota olisi pitänyt ottaa 10 tablettia kerralla vaikutuksen saamiseksi.

Paluu