Kotitilan marjasoseet - ei sokeria!!

Ruokaohjeita ja vinkkejä.

Valvoja: MahaTar

Perenna

Kotitilan marjasoseet - ei sokeria!!

ViestiKirjoittaja Perenna » 17 Elo 2010 12:42

Nyt on pakko hehkuttaa kun l?ytyi mahtava tuote: Kotitilan marjasoseet. Toistaiseksi olen maistanut vasta mustikkaa, ja se ainakin on mahtavan hyv??. Yleens? sokerittomat marjas?ilykkeet ovat minun suussani happamia, mutta t?m? mustikka on lempe? ja hapoton.

Hiilareita on 22 g sadassa grammassa, mik? tietenk??n ei ole v?h?n, varsinkin kun Finelin mukaan tuoreessa mets?mustikassa on hiilareita vain 6,4 g. Mutta on se kuitenkin parempi kuin sokerihillot, joissa sokerin osuus on yli puolet painosta.

L?ytyy my?s mustaherukka- ja puolukkasose, joita en ole maistanut.

Kuva

Kuva

Seuraava kuva on Photobucketissa oikein p?in. En ymm?rr? miksi se t?h?n tulee n?in - paitsi tietenkin siksi ett? n?pp?sin kuvan n?in, MUTTA k??nsin sen SEK? PhotoFiltren ETT? Photobucketin kuvank?sittelyss? ja talletin molemmat. Latasin siis jo Photobucketiin oikein p?in olevan kuvan!
Kuva

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 18 Elo 2010 3:59

Kiitos vinkist?!

T?m?h?n oli ilahduttava uutinen, ett? n?it? tuotteita alkaa tulla markkinoille. :)

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

ViestiKirjoittaja MahaTar » 18 Elo 2010 14:45

Aaaa! Sanoisin, ett? viimeinkin! :D
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Perenna

ViestiKirjoittaja Perenna » 18 Elo 2010 16:44

Tutkimattomat on tietotekniikan tiet. Nyt tuo tuoteselostekuva on oikein p?in. :shock:

Mutta sen varmaan kaikki huomaavat, ett? ei tuo mit??n luomutuotetta ole. S?il?nt?ainetta ja mit? lie. Inuliinista olen lukenut, pit?? lukea uudestaan kun en muista mit? se on.

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 19 Elo 2010 11:05

Inuliini on hiilihydraattia joka hajoaa elimist?ss? fruktoosiksi.

Paluu