Foorumi avattu uudestaan

Tänne voivat kirjoittaa tiedotuksia vain ylläpitäjät.

Valvojat: MahaTar, Saaristolainen

Saaristolainen
Site Admin
Viesti:

Foorumi avattu uudestaan

ViestiKirjoittaja Saaristolainen » 24 Marras 2012 21:23

Halusimme saada foorumimme päivitetyksi uusimpaan ohjelmaversioon, saada siihen enemmän ominaisuuksia sekä vähemmän rajoituksia ja mainoksia, joita emme pysty itse valitsemaan. Osoitteen piti olla myös helpommin löydettävissä.

Niinpä päätimme lähteä pois ilmaispalvelusta ja panostaa omaan verkkohotelliin ja -tunnukseen.

Olen vääntänyt tekniikan parissa jonkin verran, ja tulos on nyt tässä. Ulkonäköä tullaan vielä muokkaamaan. Saattaa olla että foorumi onkin jonain päivänä aivan eri näköinen, tai hymiöt ovat vaihtuneet tai niitä on tullut lisää. Päivitin tänään uuden ohjelmaversion vakiohymiöt toimiviksi. Mutta yli kahden kuukauden vääntäminen alkaa riittää...

Vanha foorumisofta oli jo niin ikääntynyt, ettei sille löytynyt netistä suomenkielistä kielipakettia. Tämän vuoksi ennen 9.9. kirjoitetuista viesteistä kaikki ääkköset ja väliviivat yms. ovat korvautuneet kysymysmerkeillä. Olemme sopineet että itse kukin käy ehtiessään korjaamassa omat viestinsä, niin että foorumi ajan mittaan siistiytyy luettavaksi.

(Tulen vielä laittamaan tänne kaikenlaista lisää, kunhan ehdin.)

Samasta syystä lähes kaikkien käyttäjien oletuskieleksi vaihtui englanti. Käykää siis omissa asetuksissa vaihtamassa kieli suomeksi. Vain uusimpien käyttäjien oletuskieli on oikein.

Voi olla, että joidenkin käyttäjien salasanat ovat kadonneet matkan varrella. Käykää pyytämässä foorumilta uusi. Linkki on jotain tyyliä Unohditko salasanan / forgotten password. En ole kuullut tällaisesta tässä foorumissa, mutta netissä kerrotaan että tämäkin on mahdollista.

Tässä on nyt se mitä on olemassa suomeksi. Lisäykset ja muutokset on ensin käännettävä, napit laadittava jne.

Tervetuloa tutkailemaan uutta foorumiamme! :D

MahaTar
Piällysmiesj
Viesti:

Re: Foorumi avattu uudestaan

ViestiKirjoittaja MahaTar » 25 Marras 2012 10:32

Käykää vaihtamassa kieli suomen kieleksi, sillä näyttää siltä, että tämä lauta ei vaihda sitä itse...vaikka foorumin oletuskieli onkin suomi, niin aina vaan engelskaa pukkaa... :roll:
Voi voi, voi voi voi, voi!

http://mahatar.blogspot.com/

Paluu