TIETEELLISET JULKAISUT
Tieteellisille julkaisuille on tapana tehdä asintuntijan suorittamana vertaisarvointi ennen jutun julkaisemista "arvostetussa tiedelehdessä".
Maalaislääkäri Kiminkinen tekin vertaisarvioinnin viime vuonna yhdelle minun artikkelilleni.
Tässä Tapsan arviointi: Maalaislääkäri Kiminkinen 9.4.2012 Utriaiselle
Miksi tätä paskaa jauhetaan Suomessa samojen maallikoiden toimesta, kun maailmalla tälle vain nauretaan tiedepiireissä ? Nyt Utriainen olen saanut tarpeekseni tästä paskasta ! Soitin Leo Niskaselle ja olet täysin amatöörimäisesti ymmärtänyt ja käsittänyt koko tutkimuksen päin helvettiä! Sehän nimenomaan osoittaa statiinien hyödyn ja syöpäneutraaliuden. Nyt otat järkesi käteen ja mietit, mitä voit saada aikaan, jos korkean riskin potilaat lopettavat hoitonsa. Me tulemme seuraamaan sitä. On eri asia olla asiantuntija ja lääkäri ja kantaa vastuu kansasta kuin huudella rannoilta ja puskien takaa. Tämä viestintä loppuu osaltani tähän.
Ymmärrän, että tämä on asia ja olen asiassa vastaan kansan puolesta. Toivon, että Sinäkin ymmärrät tämän - tosin uskon, sillä vaikutat ihan mukavalta mieheltä. Mutta kun on ihmishengistä kyse, olen tosissani. Lisäksi saisit pyytää anteeksi Petri Kovaselta - häpeä hyvä mies!
tapsa
Koko tieteellinen artikkeli ja vertaisarviointi kokonaisuudessaan on nettisivuillani "alisivu 5 liite 35". Linkki on alla.
https://sites.google.com/site/leinoutri ... utkimukset