Pertti Mustajoki kirjoitti:
Kuulun niihin ihmisiin, joilla silloin tällöin on hypoglykemian oireita. Tavallisesti ne ilmaantuvat urheilusuorituksen aikana. Tulee melko äkisti hiki, on tärisevä olo ja tarve syödä. Ryntään lähimpään paikkaan, mistä saa syötävää. Varttitunnissa olen taas kunnossa.
Mustajoki paljastaa olevansa pullahiiri
Minun matalat verensokerini ovat tavallisesti tulleet sen jälkeen, kun päiväkahvilla on tullut syötyä reilummin, ah niin herkullisia makeita levonnaisia. Muita nopeita hiilihydraatteja ovat vähäkuituiset vaaleat leivät, keksit ja makeiset.
http://www.perttimustajoki.fi/verensoke ... a-tiheaan/
Laihdutusprofessori ei näytä pystyvän olemaan ilman sokeriherkkuja? Onko hän mahdollisesti sokeririippuvainen?
Itse kuulun niihin ihmisiin, jotka tarvitsevat ravintoa viitisen kertaa päivässä. En syö näin tiheään verensokerin vuoksi, vaan siksi, että se on tottumukseni. Voisin pärjätä vähemmillä kerroilla, jos söisin suuremman aamupalan ja lounaan. En kuitenkaan ole ryhtynyt kokeilemaan, koska pärjään hyvin näinkin.
Näyttää elävän oppiensa mukaan....
Iltalehden kertomaa....
IL kirjoitti:
"Terveetkään elämäntavat eivät välttämättä suojaa sydän- ja verisuonitaudeilta. Sen sai järkytyksekseen kokea terveellisten elämäntapojen puolestapuhuja ja lääkäri Pertti Mustajoki" Asiasta kertoi Iltalehti.
"Sentin pätkällä sepelvaltimoa oli kaventuma, joka tukki 90 prosenttia suonesta. Kaventuma voi syntyä kun suonen kolesterolikertymän pinta repeää ja siihen kasvaa verihyytymä. Suoneen tehtiin samaan aikaan pallolaajennus, suonen sisään laitettiin ohut rakennetta tukeva verkko, ja potilas pääsi kahden päivän kuluttua kotiin."
" Sairastuminen olli sattumaa ja huonoa arpaonnea, josta ei voi valittaa. Kuitenkin minulla oli onnea, josta ei voi valittaa. Kuitenkin minulla oli onnea, koska on täysin mahdollista kuolla ensimmäiseen sydänkohtaukseen" sanoo Pertti Mustajoki.