Hauskoja nettilinkkejä

Jos asiasi ei kosketa vähähiilihydraattista elämäntapaa, mutta ehdottomasti haluat sen kertoa, laita juttu tänne.

Valvoja: MahaTar

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 15 Syys 2006 22:51

M? voin antaa itselleni kaksi virhett? anteeksi. 70 %:n bonukset kertovat jotain... :onnee:
"We cannot change anything, unless we accept it." Carl Jung

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 16 Syys 2006 11:07

Min? hikeennyin Satakunnan Kansan naistoimittajalle, joka oli tehnyt jutun navigaattoreista ja v?itti, ett? niit? k?ytt?v?t vain miehet. Itsell?ni on laite hy?tyk?yt?ss? koko ajan. Pistin rouvalle palautetta. Otti sen verran pannuun, sekin asia. f:()()

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 16 Syys 2006 15:14

Vesihiisi kirjoitti:
Ksantippa kirjoitti:M? voin antaa itselleni kaksi virhett? anteeksi. 70 %:n bonukset kertovat jotain... :onnee:

Tarkoittaa kuulemma vain sit? , ett? kaikki ovat onnistuneet v?ist?m??n sinua. ...toistaiseksi :lol: . TAAS niin kovin miehinen komentti.

Meinaatko, hiisi, ett? "kuolema ruorissa", kun nainen on ratissa?

Varpu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Varpu » 16 Syys 2006 22:54

Hih, min? olen malliesimerkki naisesta ratissa :lol: , olen yhden ainoan kerran el?m?ss?ni kokeillut ajaa autolla. Mieheni yritti m?kkitiell? opettaa minulle alkeita: kaksi minuuttia ja olin ajanut puuhun... Kun mieheni sanoi:k??nn? rattia oikeaan, min? k??nsin vasempaan... :watchout:

Mutta kyll? t?ss? ihan kunnon ?mm?logiikka oli: ainoa kokemukseni ajamisesta on se, ett? 18-vuotiaana ole ajanut trukkia yhden kes?n paperitehtaassa. Se trukki toimi juuri noin ,ett? kun rattia k??nsi vasempaan, trukki k??ntyi oikealle...

mutta jostakin syyst? mieheni tuon j?lkeen lopetti haaveilemasta, ett? min? koskaan ajaisin ajokortin :?

Ksantippa

ViestiKirjoittaja Ksantippa » 17 Syys 2006 10:26

^Ihanko sit? vakavissaan ollaan tuollainenkin joskus tehty? Jumankika, mutta nauroinko sikana :://))

Oikein sopivaa sunnuntain aamup?iv?n rattoa, kun minunkin iltaohjelmassani taisi olla pari lasia viint? liikaa. En nyt ihan hiiden mittoihin p??ssyt, mutta jotain sinne p?in kuitenkin.

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 20 Syys 2006 14:42

http://www.markuskajo.com/P8.html

Erityisesti noi turinat esihistoriallisesta ihmisest? nauratti! ::loel::

hiilaritietoiset

ViestiKirjoittaja hiilaritietoiset » 20 Syys 2006 14:55

:nod: Markus Kajo on ollut aina suosikkini.

Omega

ViestiKirjoittaja Omega » 20 Syys 2006 15:00

Innostuin lueskelemaan noita Kajon sivuja ja repesin kun luin t?m?n:

Moni miettii, miksi on ihmisell? kaksi sieraimea? Syy on itsest??nselv?, kun sit? hetken miettii. Ihminen on kaksisieraimekas sen t?hden, ett? senkin j?lkeen, kun purkka on illalla tungettu y?sail??ns?, voi silti viel? hengitt?? nen?n kautta, koska toinen sierain on viel? vapaa kuin lintu! Ja aamulla purkka on heti valmiina, kuin tukka p??ss?! Nerokas on ihmisen-rakenne!

Toi Ihmisen K?sikirja mun on pakko saada omaksi! :lol:

Elka

ViestiKirjoittaja Elka » 20 Syys 2006 21:30

Omega kirjoitti:Innostuin lueskelemaan noita Kajon sivuja ja repesin kun luin t?m?n:

Moni miettii, miksi on ihmisell? kaksi sieraimea? Syy on itsest??nselv?, kun sit? hetken miettii. Ihminen on kaksisieraimekas sen t?hden, ett? senkin j?lkeen, kun purkka on illalla tungettu y?sail??ns?, voi silti viel? hengitt?? nen?n kautta, koska toinen sierain on viel? vapaa kuin lintu! Ja aamulla purkka on heti valmiina, kuin tukka p??ss?! Nerokas on ihmisen-rakenne!

Toi Ihmisen K?sikirja mun on pakko saada omaksi! :lol:

N?it? turhia reiki? ihmisen kehossa ihmetteliv?t "Kolmas kivi auringosta" -alienit, joskus varsin osuvasti.

Malaga

ViestiKirjoittaja Malaga » 21 Syys 2006 12:32

48 sekuntia ekalla kerralla :)

Paluu