Valvoja: San Martino
Arto kirjoitti:T?ss? on mielenkiintoinen keskustelu alkamassa - tekee siis mieleni kysy? teilt? asiantuntijoilta seuraavaa:
Millaista palautusjuomaa suosittelette punttitreenin p??tteeksi otettavan?
Yksinkertainen kysymys mutta onko vastaus yksinkertainen? Ja jos rasvaa tulisi olla palautusjuomassa mukana niin miksi ja kuinka paljon. Saako/pit??k? hiilihydraattia olla mukana my?s? Varmaankin vastauksenne rakentuvat heraproteiinin / BCAA-aminoiden ymp?rille mutta millainen olisi paras paketti?
T?ll? hetkell? en ole aivan varma mik? t?ss? olisi nyt "oppikirjan" mukaista.
6kk aikana on nyt -19kg ja veriarvot mit? parhaimmat, olisi vain mukavaa toimia viel? paremmin jatkossa jos mahdollista.
Olen k?ytt?nyt palautusjuomissa my?s hiilihydraattia mutta liek? sitten oikein tehd? niin...?
Varpu kirjoitti:
Ne bodarigurut, joihin henkil?kohtaisesti uskon, eiv?t usko lihasten kehitt?miseen ja kehittymiseen (l?hes) nollahiilareilla. Olen n?hnyt p?invastaisia maallikkov?itteit? aiheesta, enk? ala v?nk??m??n kenenk??n kanssa, mutta siis ainakin Colpo ja Venuto suosittelevat hiilareita treenien yhteyteen.
Varpu kirjoitti:Min? taidan urheilla suhteellisen paljon. Mutta en ole ketogeenisell?, vaan hiilarini heiluvat jossakin 100 g/pv tuntumassa, aika usein ylikin. Joten olen siin? suhteessa j??vi vastaamaan, mutta kun ei kukaan muukaan ilmoittaudu...
Oma kokemukseni triathlonista t?ll? ei-ketogeenisella hiilaritietoisella ruokavaliollani osoittivat, ett? min? tarvitsen rankoissa urheilusuorituksissa hiilareita, enemm?n kuin olisin arvannutkaan. Siin? on vain taiteiltava nestem?isten hiilareitten, banaanin, suklaan yms. kanssa, koska kaikenlainen pastansy?nti on mulle jo ajatuksena mahdottomuus (tulee turvotus pelk?st? ajatuksesta) ja toteutus toisi mukanaan vain t?ydellisen sohvanpohjalle romahduksen
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija