Terve! Sokeri(hiilari)riippuvainen esittäytyy.!

Tämä osio on tarkoitettu vähähiilihydraattiseen elämäntapaan vasta tutustumassa oleville.

Valvoja: MahaTar

energy

Terve! Sokeri(hiilari)riippuvainen esitt?ytyy.!

ViestiKirjoittaja energy » 01 Huhti 2011 17:22

Olen 18-vuotias tytt?. Haluaisin aloittaa karppauksen. Meinasin aloittaa ensi maanantaina (nyt en voi kun m?ssyt?n karkkia :D). Syit?ni karppauksen aloittamiseen: haluan laihtua ainakin 5 kiloa, akne, yleinen terveys, halu taistella valtavirtaa ja v??ri? ravintosuosituksia vastaan, sokeririippuvuus.

Olen tunnesy?j? (ja hiilarit saa tunnetusti mielialan paranemaan), joten toivon tukea teilt? rakkaat karpparit! :sydis: :sydis: :sydis:

Hauskaa viikonloppua ihmiset! :)
Löysin Zonen kesällä 2010 ja tutustunut sen jälkeen vähähiilariseen ruokavalioon, ja mielenkiintoiselta vaikuttaa!

Mimmi

ViestiKirjoittaja Mimmi » 05 Huhti 2011 21:36

Tervetuloa!

Toivottavasti maanantaina p??sit hyv??n alkuun :) .

Tsemppi? toivoo

Mimmi

energy

Okei. M? olen aivan hirve? possu!!!

ViestiKirjoittaja energy » 06 Huhti 2011 13:49

En tied? uskotteko edes, mutta...
Menin eilen City-marketiin ja ostin hillomunkkeja, sitten Prismaan ostamaan Mars-j?tski?. S?in ne kaikki eilen! 8 hillomunkkia ja 6 j??tel??! Miljoona kaloria!!! :volloti: :volloti: :stupid: JA HIILARIA!
Lis?ksi ostin ja s?in suklaamoussea pikarillisen (ois pit?nyt olla puoleen hintaan mut huomasin kuitista ettei se kassa ollu v?hent?ny hintaa prkl). Ja uutuuskerrosjugurtin. T?? on jo jotain BEDi?! Ai niin, lis?ksi viel? ostin ja s?in einesperunamuussi+nakkikastikejutun ja illalla s?in puolikkaan valmispizzasta (joka oli my?s ?hintaan). EI saatana...

Nyt himoitsen Hesen hampurilaisateriaa ja pizzaa.

T?n??n oon sy?nyt: puolikkaan tonnikalavalmispizzasta, 3 piltti?, kinkkuleikkeleit? ja mansikoita. Eip? kovin paljon k?rsi en?? t?n??n sy?d? eilisen megamunauksen ansiosta.

Menen varmaan kotiin k?mpilt?, niin siell? varmaan pystyy paremmin pysym??n ruodussa.

Mietin jos l?hiaikoina ostaisin sen Heseaterian ja pizzankin jossain vaiheessa kuitenkin. Haluan nuo mieliteot t?ytt??. Sitten se alkaa. Sen on pakko.
Löysin Zonen kesällä 2010 ja tutustunut sen jälkeen vähähiilariseen ruokavalioon, ja mielenkiintoiselta vaikuttaa!

marjoja ja hedelmiä makeannälkään!

toni_pikkelsivaara

ViestiKirjoittaja toni_pikkelsivaara » 11 Huhti 2011 14:32

No niin, eli olet tunnesy?j?. :D

Sou; sokeri ja t?rkkelys pit?? yll? addiktiota. Mutta tuollainen repsahdustan vain vahvistaa motivaatiota muuttaa ruokatottoumuksia, eik??
¤ Leivättömän pöydän ääressä. ¤

Paluu